Ugens fremskridt i OSAA

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Der er sket mange gode ting i OSAA i løbet af den sidste uge:
* Mysli har ryddet op og lavet et godt og solidt arbejdsbord i træværkstedet.
* Mysli og Jakob fik standeret CNC maskinen i CNC kammeret og tirsdag fik Mysli den til at køre.

Tirsdag skete der rigtigt meget:
* Der var næsten fyldt op på alle pladser, så det er den største aften på OPA, siden indflytningen.
* Driftsmødet blev udskudt til næste uge, til fordel for planlægning af MF deltagelsen.
* Jeg, Christoph og Oliver har bygget det første stor-bord (120x220 cm) til generelt hack.
* Mysli fik hængt elværktøj op i træværkstedet.
* Inger og Maiken brugte sy-bordet i vrede og klippede stof til MF standen.
* Thomas har hentet de første 20 RFID brikker hos FO, som giver adgang til bunkeren, de kan også bruges til OSAAs dør, så man kun skal slæbe på en enkelt brik. De første 12 FO-brikker blev delt ud. Hvis man vil have en af de 8 der er tilbage, så deler jeg ud hver tirsdag.

Er der noget jeg har glemt?

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Ja billeder 😁

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
FO har fået inddækket nedløbsrørene i vores lokaler i en trækasse. Jeg har givet kassen to lag forankringsgrunder, uden vrede. Nu mangler den at få en omgang grøn. Vi har masser af grøn maling. :)

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Godt arbejde Alle sammen :D

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Flemming Frandsen

ift maker faire - fik vi primær præciseret nogle tovholdere og talt lidt om bemading og hvad der blev medbragt:

https://wiki.osaa.dk/index.php?title=AarhusMakerFaire2021#Planl.C3.A6gning_den_12_oktober

jakob lahn

to Open Space Aarhus
wait..... hvornår er jeg blevet frivillig meldt til at have en 3dprinter med???

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Til et møde sagde du at du kunne tage den med der plejede at stå i osaa. Det var det jeg hørte....

/Pedersen

Ps: det bliver spændende at se hvad vi ender med at have på standen...

jakob lahn

to Open Space Aarhus
Jeg kan ikke lige love at jeg får tid til at nå og få den klar.
Mit Main projekt er dog fuldstændig klar.