Opsætning af ventilationsrør i morgen

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Dann og jeg mødes kl 10. Alle er velkomne til at komme og hjælpe til :)

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Fedt!
Jeg er i Frederikshavn pt, men kigger op, når jeg returnerer i morgen. Det bliver nok først ud på eftermiddagen, men håber at der er lidt tilbage, jeg kan tage fat i😊

Med venlig hilsen
Jakob

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Dann

to Open Space Aarhus
Tak Thomas for initiativet og glad for jeg kunne hjælpe :)

Til jer andre så er ventilationen nået at blive sat op rigtig langt hen af vejen, vi mangler nogle små ting og der er lagt planer for at sætte sugearme op ved elektronik bordende.