Tirsdag 7 juni, nogen der kan undervise mig i laser skæren og 3d printeren?

Dann

to Open Space Aarhus
Hej

Nogen der kan undervise mig i laserskæren og 3d printeren på tirsdag?

Dann

to Open Space Aarhus
Vil nemlig gerne lave denne https://www.instructables.com/3D-Printed-Jig-for-Through-Dovetails-With-Variable/ og nogle templates til min overfræser.

Dann

to Open Space Aarhus
Ups havde glemt en aftale, det må blive en anden tirsdag.

lars madsen

to openspa...@googlegroups.com
hej Dann
jeg vil gerne prøve at få dig igang med laser cutterne men jeg kommer heller ikke på tirsdag
så det skal være en anden dag, det er godt nok noget tid siden jeg sidst har leget med den men mon ikke det kan løkkes.

vh. Lars madsen

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

jakob lahn

to Open Space Aarhus
Hej Dann

Angående 3dprinter så er printeren forholdsvis vel dokumenteret.  så syns du skal give manualen der ligger på dens wiki side et shot https://wiki.osaa.dk/index.php?title=OSAA3d_Printer
den er skrevet ud fra at man skulle kunne gå til den helt uden viden. så vis du løber ind i nogen problemer kan du tag fat i mig. så jeg kan rette manualen til.

hilsen Jakob

p.s. jeg kan også sagtens sætte dig i gang med laser skæren en dag.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg vil gerne være med på begynderholdet 🙂

Med venlig hilsen
Jakob