Disc-golf på Vestereng

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Hej mine med-OSAArhusianere!

Jeg kom til at sige højt i spacet et par tirsdage siden, at der jo ligger en disc-golf-bane lige herovre på Vestereng, og at der da var mulighed for, at vi kunne gå over at spille på et tidspinkt. Straks var der nogle, der spidsede ører - blandt andet meldte Jakob med det samme ind, at han da også har nogle discs til formålet.

Selvom jeg er indædt modstander af begrebet "Sommertid", så handler det dog om at få noget godt ud af en katastrofe. Fra og med i dag, er det længere lyst om aftenen, og der er derfor mulighed for, at man kan gå en tur og smide med nogle frisbees.

Lige nu er hele skoven ved Vestereng meget mudret, men hvis der kommer nogle dage med tørt vejr, kan man godt gå derovre uden at mudres helt til.

Er der andre, der kunne være interesserede i, at vi forsøgte os med at spille noget disc golf ovre på Vestereng på et tidspunkt?

/boris

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er frisk 😊

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

1975...@gmail.com

to openspa...@googlegroups.com
Hej!

Det kunne da være sjovt at prøve 😊

Med venlig hilsen

Jens Schou Rønnow Pedersen

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Nu er vejret ved at være der :)

Nogen der er klar på enten nu på torsdag eller næste tirsdag?

/boris

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Hej Boris
Ville gerne have været med i dag og er heller ikke sikker på at jeg kan nå det tirsdag 😕
Vi har konfirmation lige for døren i weekenden med maker faire, og er lidt bagud med forberedelserne😬

Med venlig hilsen
Jakob

On 18 Apr 2023, at 18.46, Morten "boris" Bruhn <funky...@gmail.com> wrote:

Nu er vejret ved at være der :)

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er ikke frisk i dag, men næste tirsdag kunne jeg nok godt lokkes ud :)
har dog ingen discs

Jens Schou Rønnow Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg kører snart mod OSAA og kunne nok godt lokkes til discgolf, selv om jeg ikke har nogle discs. Kan en MP3 fil bruges i stedet for?

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Tror vi, at det er tørt nok til at prøve lykken i det våde græs?
Jeg er på gåben, og nok fremme ved Bunkeren kl 1630.

Med venlig hilsen
Jakob

On 18 Apr 2023, at 18.46, Morten "boris" Bruhn <funky...@gmail.com> wrote:

Nu er vejret ved at være der :)

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Jeg er lidt forsinket, men tænker, at vi går derover og ser på det ?

Er der inden kl 17.

/boris

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Lyder godt. Er også først fremme om 10 min

Med venlig hilsen
Jakob

Jakob Kristensen