MakerFaire & 11 jubiliæum & indflytter fest

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hejsa

Der kommer til at skulle ske noget hvor vi skal vise spacet & de ting vi
laver frem, så vi kan få lidt flere medlemmer etc.

Vi snakkede kort om det i går og kom frem til at der vi fremadrettet
afholder arbejdende planlægningsmøder tirsdage kl 19-20.

Der skal nok komme noget på wiki, blog etc.

Men udgangspunktet er at hvis du gerne vil være med til at arrangere
noget så duk op der og så ser vi hvad vi kan finde på.

Det passer meget godt med at vi kan lave noget klar til Maker faire
(weekenden mellem uge 41-42) hvor vi så også kan inviterer til noget i
lokalerne. Vi har ikke afholde 10års jubilæum fx, men det skal
koordineres (kombineres?) med en generel FO indvielse af huset.

TL;DR: Duk op tirsdage 19-20 og vær med til at vise verden hvor awesome
OSAA er.

/pedersen

ps: hvis du kommer før er der nok nogen der lave en fælles bestilling
hos pitahytten.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hejsa

Det sker planmæssigt i dag.

Men jeg er ret uplanlagt gået hen og blevet syg.

Jeg håber stadigt at der er nogen der vil stikke hoevderne samme i dag
og se hvad der kan udrettes.

/pedersen

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Efter planen er jeg ikke syg, så jeg skal til tirsdagshack i dag, mon ikke vi kan sludre lidt indflytterfest i aften?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/