C++ event 11 August

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Den 11. August kommer Bjarne Stroustrup til Aarhus og snakker om C++ hos Roku, der er et åbent arrangement.
Jeg tænker der måske kunne have interesse for nogen her? Det er også ret tæt på OSAA ..

""'
Join us as we explore the latest features of C++ with Bjarne Stroustrup, along with a discussion on PrintX and Embedded OS Design"
"""
/pedersen

Ps: Da jeg prøvede at maile fra firma email adresse til Google gruppen blev det afvist. Jeg troede at mails røg i en approval kø når det var fra nye..

Det vil da være træls hvis det sker for andre.. jeg kunne ikke lige se hva eller hvorfor det gik galt