Halvhjerne med lidt lys i.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Hejsa.
Jeg har hjemtaget min “skumhjerne” fra OSAA og har nu 'first light' i samtlige celler đŸ€Ș
Nu skal strukturen blot forstĂŠrkes og pyntes lidt og hĂŠnges op.

Jeg har talt med MakerFaire-teamet pÄ Dokk1 i gÄr. Den fÄr lov at stÄ/hÊnge i nÊrheden af OSAAs stand ved caféen  nedenunder, hvor der forhÄbentligt er mÞrkt nok til at den er sjov.

Hvis nogen har gode ideer til budskaber/ord man kan gétte, tager jeg gerne imod 🙂

LÄgerne pÄ strÞm-brÞndene i gulvene er 25x25 cm, sÄ vidt jeg kan se.

Var der andet, vi skulle vide?

Mvh Jakob

--
Jakob Kristensen
Tingvej 11

Tlf: +45 86785220
Mob: +45 25188793

lars madsen

to openspa...@googlegroups.com
Det ser mega godt ud

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer pÄ gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophÊve abonnementet pÄ denne gruppe og ikke lÊngere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg tilslutter mig koret: topniveau 👍👍👍🧠

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Fedt!

Inger Stokkink
@stokkink

Op zo 10 okt. 2021 om 09:14 schreef Jacob Toft Pedersen <ja...@rotand.dk>:
Hvis du vil se denne diskussion pÄ nettet, skal du besÞge https://groups.google.com/d/msgid/openspaceaarhus/91b06bb0-2a00-46ae-85d6-886a172f1a2d%40rotand.dk.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Her lidt stemningsbilleder. En skam at "mĂžrkekammeret" ikke kommer i Ă„r.
Video.mov
image0.jpeg