Brisket tirsdag

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg faldt over noget kalve spidsbryst, så jeg ryger det og tager det med til osaa, i tilfælde af at der er nogen der vil hjælpe med at få det spist.

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
\o/
-cpi

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Jeg forstår mig ikke på fornem mad. Spiser vi ren brisket? Skal vi andre sørge for noget? Salat? Brød? Vin?

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg tager kun brisket og bbq sauce med, jeg tænker at andre kunne tage tilbehør med eller at vi kunne bestille noget.

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Heller ikke jeg men spytter gerne i kassen

lars madsen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er også klar

peteri...@gmail.com

to openspa...@googlegroups.com

Kan man varme noget – altså på en kogeø? Overvejer at tage med til at lave bearnaise.

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Bunkeren har da vidst fået et køkken, måske det var en mulighed? Ellers har jeg et camping blus?

peteri...@gmail.com

to openspa...@googlegroups.com

Campingblus er måske lidt aggressivt men måske det går.

Jeg cykler forbi føtex og køber 1,5kg smør og lidt æggeblommer.

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Vores nøglebrikker passer til hele huset. Mon ikke vi finder både kogeplade og gryde. Og rødvin.

Ej, vi har rent faktisk en induktionskogeplade, men jeg ved ikke lige med gryde osv.

Jeg spytter også gerne i kassen, og hjælper til.

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
Jeg køber tallerkener og bestik.

Mads Baggesen

to Open Space Aarhus
Jeg kommer også forbi, er der noget jeg skal købe på vejen? Er nok fremme cirka kl 18

/Mads

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Jeg køber noget salat.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg tror vi har det meste klar til kl 18.

Jeg har oksespidsbryst, kansas city style bbq sauce, syltede agurker og syltede rødløg
Peter er ved at røre en bearnaise
Lars henter en hob pommes frites.
Thomas tager noget grønt med.

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Jeg er der om ca 1 cykeltur til spacet 😊 håber ikke i spiser det hele uden mig 😅