LED lamper

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

Anders Christensen

to 'Oliver Ryde' via Open Space Aarhus
6500k er ubehageligt meget hvidt lys..

Jeg vil ikke anbefale over 4000k til rum folk skal opholde sig i.

--
Mvh Anders Christensen

tir 19. okt 2021 klokken 20:09 skrev Jacob Toft Pedersen:
> Var det mon noget vi skulle købe en ornlig stak af?
>

> https://www.facebook.com/groups/492697634161227/permalink/4312957662135186/?sale_post_id=4312957662135186
>
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space
> Aarhus" i Google Grupper.
> Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage
> mails fra den, skal du sende en mail til
> openspaceaarh...@googlegroups.com.
> Hvis du vil se denne diskussion på nettet, skal du gå til
> [...]

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
enig.

/boris

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Da vi i sin tid diskuterede for og imod at flytte i en kælder var der nogen, der snakkede (ganske seriøst) om at installere en masse meget hvidt lys, så det ikke føltes som en kælder :)

Vi har et bundt LED-retrofit lysstofrør stående, som vi har fået doneret af et medlem. Jeg synes, at vi skal forsøge med dem først, og så se, om det hjælper. Og som sagt tidligere, så er det efter min mening oplagt at installere gerigter, hylder, stikkontakter, udsugning, ventilation (og sikkert meget mere) inden vi tager flere opgaver ind. Men jeg er enig i, at vi på et tidspunkt skal have noget bedre/mere lys :)

Der er tre lamper, uden pære, men en af lamperne har ødelagt fatning, så dér hænger vi noget andet op. Er der nogen, der har 2 stk almindelige E27 LED pærer, gerne i den kraftige ende? Ellers, så køber jeg dem i eftermiddag.

Vh Thomas