Vand igen igen…

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Jeg har lige åbnet døren ind til spacet ved trappeskakten og jeg kunne se at der var vand på gulvet. Desværre har jeg nogle sko på der ikke tåler vand, så jeg har ikke set hvor slemt det står til, men kig gerne forbi og husk gummistøvler eller andet vandfast fodtøj!

Med Venlig Hilsen

Jens Schou Rønnow Pedersen

to Open Space Aarhus
Nu er Brian ankommet. Han kunne gå gennem rummet og hen til lyskontakten. Der er vand i hele spacet igen! Så der er brug for hjælp! Jeg har mest af alt til at slukke lyset, lukke døren og skride…

Mads Baggesen

to Open Space Aarhus
Jeg kan komme om 15-20minutter, alternativt kan jeg komme om 45min med en vådstøvsuger - hvad giver mest værdi?

mvh Mads

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Har lige talt med betonformand. Hans kolleger er på vej med støvsugere osv. Han kommer selv men har to timers kørsel.

Han bad os om at overlade det hele til dem og skadesservice.

Der er cirka 2-3cm vand, hvor det er værst.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Billeder og video, tag dem!

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Ring lige til Stig og Ole og fortæl dem at der er oversvømmelse igen.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Surt. Glædede mig til at se jer igen, men ikke på denne måde.😐 Jeg kigger ud ca 1900.

Med venlig hilsen
Jakob

Runi Poulsen

to Open Space Aarhus
Det var da surt igen igen.

Jeg har en dykpumpe osaa kan faa til fremtidig sikring af rummet hvis interessen er der. Den kræver dog en vis vanddybde for at due saa der skal konstruktive ændringer af gulvet til for at den kan benyttes.

Jeg har skiftet den ud da den ikke duede saa godt med den flyder den har i min smalle opsamlingsbrønd. Den kan nok modificeres let af en kyndig nørd.

Men hvis i vil have den kan i faa den. Nogen giver mig bare besked :)

/Runi

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Det lader til at det var for tidligt at dæmningen blev revet ned.

Jeg synes vi skal få bygget en 20 cm fast dæmning asap, for der er ingen garanti for at problemet er løst.

Det burde kunne lade sig gøre at lave en dynamisk dæmning som kan foldes væk når der er tørt.

Jacob V. Rasmussen

to openspa...@googlegroups.com

Der blev lavet en 30-40 cm høj plade i går, af håndværkerne.

Den er skummet i bunden, så den forhåbentlig kan holde noget af vandet ude.

Da jeg gik, ved 21 tiden, sad han stadig på hovedet i brønden udenfor, for at finde ud af hvorfor vandet ikke trækker væk, som det skal.

Det virker til at de gør alt hvad de kan, for at løse problemet.

Jacob V. Rasmussen

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Meget kort opsummering (da jeg ikke har meget tid):

1. Der er bygget dæmning, 30-40cm.
2. Vandet kom op af kloaken i bunden af trappeskakt. Håndværker og hans kone havde fået alt vand ud og sad og spiste, og så kom der endnu et regnskyl, og pludseligt kom der igen vand op af kloaken og laserrum blev oversvømmet igen (Christoph så det ske). Derefter byggede jeg (sammen med dem) en dæmning.
3. Håndværker og frue arbejdede indtil kl 22. De brugte mindst en time på at rense den første kloakbrønd, som angiveligt var så fyldt med sand at man ikke kunne se alle rørene. Så vi forventer, at at de har fundet problemet. Men lad os nu se.
4. Håndværker og formand skulle mødes dernede i morges kl 6 og gennemgå det.
5. Jeg har i dag skrevet en mail til Torben Dreier med en række specifikke spørgsmål ifm oversvømmelse og forsikring, og jeg deler info, når jeg hører fra ham.

Vh Thomas

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Fedt at Kim tager ansvar, det er en god udvikling.

Det er også rigtigt fedt at du har fod på problemerne, jeg ville gerne hjælpe, selv.

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Jeg var forbi OSAA i aftes. Der har stået to affugtere siden tirsdag aften. Gulvet var tørt over det meste, men der var nogle pletter og nogle samlinger/revner i betongulvet, hvor der stadigt var fugtigt. Væggene var så vidt man kunne se og føle fuldstændigt tørre, men jeg kan ikke afvise, at der er fugt længere inde i træet/væggen. Jeg ved ikke, hvor lang tid, de lader affugterne. stå.

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Sidste gang stod affugtere dér i en uges tid, og det var ingen luksus. Spørg Anders C…

--
Inger Stokkink
@stokkink