Koden til alarmen i OSAA virker ikke!

bl...@blackthorne.dk

to openspa...@googlegroups.com

Vi har udløst alarmen her til aften.

Problemet var, at vi godt kan tilkoble alarmen, men vi kan ikke frakoble den igen.

Vi forsøger at få fat på FO omkring problemet.

Indtil videre skal I ikke regne med, at I kan frakoble alarmen i spacet.

Jacob V. Rasmussen

+45 22 48 40 49

Jacob V. Rasmussen

Feb 8, 2024, 11:38:21 AMFeb 8
to Open Space Aarhus
Jeg gentager lige mig selv, fordi den tidligere besked måske kunne lyde lidt forkert.

Der er indtil videre *ikke* adgang til alarmsystemet i OSAA.
Det betyder at vi er nød til at forlade lokalerne senest kl 23.30.
Vi kan *ikke* slå en eventuel alarm fra.
Hvis I oplever at alarmen går, kan I fortsat ringe til alarmcentralen, og afmelde alarmen, men det må kun bruges i nødstilfælde.
Lad være med at betjene de hvide paneler, ved kontoret og indgang nord.

Vi snakker med FO om problemet, og kommer med en udmelding, hvis forholdende ændrer sig.