NBV21: Genesis 32 vers 33 kan niet gekozen worden

Pjotr

to OpenSong

Gisteren stoot ik tegen een probleempje aan bij het kiezen van een Bijbelgedeelte van de NBV21 in OpenSong

Het gaat om Genesis 32 de verzen 23 tot 33. Bij de laatste keuze in het keuzevenster kan ik klikken onder de kolom  t/m vers:  op 33 wat ik wil maar deze keuze wordt niet vastgehouden, er verschijnt een stippellijntje om het getal 33 en OpenSong springt vanzelf terug naar 23.  Als ik onder t/m vers: klik op 32 dan wordt deze keuze wel gewoon uitgevoerd. De vraag is: Hoe kan dit?  Ik heb gekeken in het bronbestand bij vers 33 uit Genesis 32 maar zie niet iets dat het zou kunnen verklaren.

Bauke Bosma

to open...@googlegroups.com, Pjotr
Hoi hoi,

Genesis heeft oorspronkelijk ook maar 32 verzen, ik zie dat Hfdst. 31 uit de NBV vertaling het laatste vers Hfdst. 32: 1 wordt genoemd ( ik denk in de context van het verhaal lijkt dat ook logischer lees ik, maar dat terzijde) en dat is misschien de reden waarom er struggles zijn met het kiezen van vers 32, dan wel 33..( die er feitelijk ook helemaal niet is).

NBV21?? is die al beschikbaar dan?

Gr.
Bauke

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'OpenSong' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar opensong+u...@googlegroups.com.

Roland

to OpenSong
Dit is een bekend probleem en komt op veel meer plaatsen en vertalingen voor