Slides MET plaatjes exporteren?

Eelco Mulder

to open...@googlegroups.com
Het is nog steeds niet mogelijk om in OpenSong slides te exporteren naar pdf met plaatjes erbij.

Heeft iemand een workaround toevallig?

Dank!
Eelco Mulder

Pjotr

to OpenSong
Kun je iets beter  uitleggen wat je precies bedoelt? Buiten OpenSong om is het niet moeilijk om van een plaatje een pdf te maken of zelfs meerdere gelijk. Kijk op http://jpg2pdf.com/nl/  Of bedoel je dat je vanuit OpenSong elke dia meteen op wilt slaan als een pdf? Volgens mij kan dat niet, wel kun je elk plaatje opslaan als jpg bestand.

Eelco Mulder

to open...@googlegroups.com
Wat we graag zouden willen is dat er een (1) pdf bestand van de presentatie gemaakt zou kunnen worden.

Het combo kan dan bijvoorbeeld.  eenvoudig even controleren of de volgorde klopt.

Nu kun je inderdaad allemaal losse jpg's krijgen, die dan weer in een pdf moet stoppen.

Ben ik zo helder?
Eelco Mulder

Op 29 okt. 2017 16:01 schreef "Pjotr" <p.de....@gmail.com>:

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "OpenSong" van Google Discussiegroepen.

Pjotr

to OpenSong
Eelco,

'k Snap je. Nee volgens mij kun je in OpenSong niet rechtstreeks uitvoeren naar een pdf. Wel kun je met een online tool van meerdere jpg's een pdf maken maar dat is een extra handeling.

Op zondag 29 oktober 2017 15:53:40 UTC+1 schreef Eelco Mulder:
Het is nog steeds niet mogelijk om in OpenSong slides te exporteren naar pdf met plaatjes erbij.

Bauke Bosma

to opensong
Inderdaad, de gecreëerde jpeg's kun je vervolgens in één keer als foto album
importeren in een PowerPoint presentatie waarvan je daarna je een pdf kan
creëren met Adobe Acrobat Pro Extended, misschien wat omslachtig maar het is dus
heel goed mogelijk en te doen.

Gr.
Bauke

> Op 29 oktober 2017 om 16:50 schreef Pjotr <p.de....@gmail.com>:
> --
> Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep
> 'OpenSong' van Google Discussiegroepen.
> Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt
> ontvangen, stuur je een e-mail naar opensong+u...@googlegroups.com.
> Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar
> [...]

Deze mail is mobiel opgesteld en kan derhalve vauten bevatten die, grammaticaal
gezien, in een hele andere context gelezen kunnen worden dan oorspronkelijk de
bedoeling was.
Mocht er dus onverhoopt onduidelijkheid zijn in welke vorm dan ook, dan verzoek
ik u per omgaande dit kenbaar te maken.