nieuwe gebruiker

Barry van der Velde

to OpenSong
Laat ik beginnen met iedereen te bedanken, dankzij deze groep ben ik door het lezen van de berichten al een stuk wijzer geworden.

We zijn afgelopen zondag met samenkomsten als een huisgemeente begonnen en om de kosten te besparen heb ik gekozen om Open LP te gaan gebruiken voor de beamer, wat weer werkt met Open Song liederen en bijbels.

Jullie zouden me heel erg helpen als ik van iemand de opwekkingsliederen en een Het Boek bijbelvertaling kan krijgen.

Van Het Boek heb ik hier wel een bestand gevonden, maar deze lukt mij niet om te importeren.

Ik ben jullie heel dankbaar.

Met vriendelijke groet,
Barry van der Velde