Nieuwe gebruiker

Wim de Kreek

to open...@googlegroups.com
Hallo Gert Vrieling,

Ik ben nieuw bij deze groep. Ik ga gebruik maken van Opensong bij de jeugdiensten en de bandavonden van de kerk. Ik zou graag willen weten hoe ik de database met liederen en bijbelteksten kan vullen met Opwekking, Psalmen, Gezangen en de Op toonhoogte bundel. Gebruiken jullie daarvoor speciale sites? of mailen jullie dit naar elkaar?

Hierbij mijn NAW gegevens:
Naam: Wim de Kreek
Adres: Schenkeldijk 70
Woonplaats: 3295 EH ‘s-Gravendeel

Ik zie uw reactie wel verschijnen.

Met vriendelijke groeten,

Wim de Kreek

evertvanbeusichem49

to OpenSong
Hoi Wim,

ik ben op zoek naar op toonhoogte en had je via de email proberen te bereiken, echter geen reactie van u zijde. Weet u op bovenstaande vraag al meer?

Met vriendelijke groet,

E. van Beusichem