Feedback over CHB bij wie?

Tristan van Triest

to openov
FoutePlaatsnaamHaltes.png
Hi allen,

Ik heb zojuist een foute plaatsnaam in het CHB gevonden, welke bij meerdere haltes voorkomt (zie screenshot). De plaatsnaam is hier "Standaardbuiten" waar deze "Standdaarbuiten" moet wezen. Slechts 1 halte heeft dit wel goed staan, verbazingwekkend, een halte Timberwolfstraat NL:Q:72560150 die onder dezelfde Stopplace valt als degene in de screenshot, maar toch een andere plaatsnaam heeft, dat is nu toch knap, is het niet?

Nu is mijn vraag, bij wie kan ik met deze feedback terecht? Arriva wellicht (de exploitant van de haltes)?

Met vriendelijke groeten,
Tristan

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Thursday, December 22, 2022 12:05:49 PM CET, Tristan van Triest wrote:
> Nu is mijn vraag, bij wie kan ik met deze feedback terecht? Arriva wellicht
> (de exploitant van de haltes)?

loket + chb @opengeo.nl

Dan sturen wij het door naar de beheerder van het CHB: DOVA.

--
Stefan

Tristan van Triest

to openov
Dankjewel voor de snelle reactie Stefan, mailtje is verstuurd! ;)

Tristan van Triest

to openov
C...@opengeo.nl lijkt overigens niet te werken: "Your message wasn't delivered to c...@opengeo.nl because the address couldn't be found, or is unable to receive mail."

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Ik hoopte dat de ontvanger de hint begreep om de spaties rond het plus
teken weg te halen ;)

--
Stefan