Waar komen de voertuigposities in KV6 van DeLijn en TEC vandaan?

Tristan van Triest

to openov
Goedeavond allen,

In KV6 zijn updates van zowel DeLijn als TEC beschikbaar, danwel zonder echte locaties, maar wel met updates van de huidige halte en punctualiteit, evenals voertuignummer. Nu ben ik bekend met het feit dat DeLijn GTFS-(RT) aanleverd, maar niet met enige informatie van voertuigposities. Word dit vanaf de GTFS-RT stromen omgetoverd naar KV6, of is er een interne bron waar deze data vandaan komt?

-Tristan

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Klopt. Omgetoverd uit GTFS-RT voor Provincie Limburg. En gezien De Lijn op
dit moment geen GTFS-RT voor NL (meer) levert, dus ook weinig KV6. Als jij
hebt gezien dat ze dat wel weer doen tip me...

--
Stefan