Wat is een "FINANCIAL" UserStop en kan ik deze negeren?

已查看 46 次
跳至第一个未读帖子

Tristan van Triest

未读,
2022年9月1日 06:18:442022/9/1
收件人 openov
Hi,

Ik zijn weer wat verder in de ontwikkeling van de applicatie waar ik mee bezig ben, echter kwam ik zojuist bij het implementeren van een haltelijst het volgende tegen:

Screenshot 2022-09-01 121158.png
Bovenstaande screen is van rit:
EBS - 1314 - 8057

Na wat snel uit te zoeken ben ik erachter gekomen dat dit o.a. userstopcodes:
38498000, 38498002, 37497010 etc zijn. Vooral bij EBS heb ik deze nu veel naar voren zien komen.

In het CHB index zijn deze userstopcodes niet vindbaar. Kijkend naar de KV1 data van EBS lijkt het erop dat dit "FINANCIAL" userstops zijn, waar deze wel degelijk een naam en locatie hebben, maar GETIN en GETOUT beide false is.

In de KV1 docs staan deze aangegeven maar zonder verdere uitleg helaas...

Zijn dit puur "administratieve" stops? Waarvoor bestaan ze en is het veilig deze te negeren in een haltelijst van een rit/voertuig? KV7/8 stuurt er namelijk wel data voor...

Bedankt,
Tristan

Stefan de Konink

未读,
2022年9月1日 06:24:422022/9/1
收件人 ope...@googlegroups.com
On Thursday, September 1, 2022 12:18:44 PM CEST, Tristan van Triest wrote:
> Zijn dit puur "administratieve" stops? Waarvoor bestaan ze en
> is het veilig deze te negeren in een haltelijst van een
> rit/voertuig? KV7/8 stuurt er namelijk wel data voor...

Negeren kan niet, omdat ze dus in voorspellingen naar voren komen. Maar de
bedoeling is inderdaad om ze in reisinformatie niet te presenteren. Als zou
het in het geval van EBS of Arriva nog best grappig zijn om het te tonen
als "zone grens".

--
Stefan
回复全部