Klopt het dat KV8 deze maatschappijen niet ondersteund

André van de Velde

to openov
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje over KV8 en dan met namen over vijf maatschappijen waar ik geen data van lijk te ontvangen. Ik vergeleek de maatschappijen die ik binnen kreeg met KV8 met de maatschappijen in dit halte bestand: PassengerStopAssignmentExport. Hieruit miste ik deze maatschappijen: HTZ, SYNTUS, DELIJN, LEVELINK, VTN die wel voorkwamen in het halte bestand maar niet in KV8. Klopt het dat KV8 deze niet ondersteund of moet je hiervoor naar specifieke topics luisteren die ik dan nog zou moeten toevoegen? (luister op dit moment naar '/GOVI/KV8passtimes' en controleerde het met bv de messageTopics die eruit kwamen zoals '/GOVI/KV8passtimes/QBUZZ' )

Sven Boor

to openov
Beste André,

VTN (Veolia) bestaat niet meer en SYNTUS is KEOLIS geworden. HTZ, DELIJN en LEVELINK (Belgische en Duitse vervoerders) komen waarschijnlijk niet voor op dit moment omdat ze niet door DOVA (nieuwe naam voor GOVI) worden ingelezen dan wel worden door gegeven in het KV8Turbo koppelvlak. Hoe lang heb je de KV8 beluistert, er rijden dermate weinig ritten van die vervoerders op dit moment dat het mogelijk daar ook nog iets mee te maken kan hebben (als je bijvoorbeeld maar data van 5 minuten bekeken hebt).

Groet,

Sven

Op 21 apr. 2021, om 16:53 heeft 'André van de Velde' via openov <ope...@googlegroups.com> het volgende geschreven:

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Levelink rijdt niet door COVID19/20/21. Ik zou DELIJN wel weer verwachten.

--
Stefan

André van de Velde

to openov
Het is mij toch nog gelukt om van DELIJN berichten te ontvangen. Van de andere twee nog niet en had op eerdere momenten al meer dan 1 uur geprobeerd te luisteren zonder resultaat. Het zou natuurlijk kunnen dan er zoals je zegt behoorlijk weinig ritten zijn en zal het daarom wat langer blijven monitoren. Vroeg mij af of ik ergens meer informatie kan vinden over GOVI of nu DOVA aangezien de informatie die ik tot mijn beschikking heb beperkt is.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com

<https://dova.nu/>

--