Bezetting spoor niet-NS

Simon Pellegrom

to openov
Dag samen,

Zijn er lieden in deze groep die al eens een betere blik hebben geworden op de bezettingsinformatie van spoorvervoerders die geen NS noemen, die ook Bison koppelvlakken voor spoor doen. Voornaamste vraag mijnerzijds is of er daadwerkelijk "zinnige" informatie wordt geleverd. Kijk ik bijvoorbeeld naar de feed van Keolis, dan lijk ik wel treinritten te vinden, maar altijd met bezettingsinformatie '2', ongeacht tijdstip/dag/...

Simon

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Er is van DOVA een dashboard dat de gerealiseerde bezetting zou tonen, ten
opzichte van de voorspelde bezetting. Dus er zou een blik op diversiteit
geworpen kunnen worpen.

--
Stefan

Pellegrom, Simon

to ope...@googlegroups.com
Thanks, dan ga ik er wat meer moeite in steken. Zie inderdaad dat Arriva al wat meer zinnige data lijkt te leveren dan Keolis bijvoorbeeld.

Simon
--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.