Spam hier (en opeens op veel andere Google Groups)

Stefan de Konink

to openov
Hoi,

Hier en op veel andere Google Groups waar ik zelf lid van ben komen de
laatste paar dagen enorme hoeveelheden spam binnen. Ik heb de moderatie
instellingen aangepast voor *nieuwe* leden, en gekeken of er in de
laatste paar weken verdachte aanmeldingen waren en die op modereren gezet.

Zouden er mensen hier zijn die op basis van een mailtje even langs de
lijst willen lopen om inkomende berichten te modereren? Ik kan je dan
'upgraden' van lid naar 'beheerder'. Geert heeft mijn vertrouwen al,
nieuwe aanmelders welkom ;)

--
Stefan
OpenPGP_0xDA0A21EE7E3D2959.asc

Arilith

to ope...@googlegroups.com
Komt u maar hoor, kleine moeite als het goed is 🙏🏼
Verstuurd vanaf mijn iPhone

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, December 1, 2023 11:28:41 AM CET, Arilith wrote:
> Komt u maar hoor, kleine moeite als het goed is 🙏🏼

Done. Niet direct iedereen verbannen die een mening heeft over R-OV he ;-)

--
Stefan