KV6 GVB berichten

Mike Wes

Jan 12, 2024, 7:07:54 PMJan 12
to openov
Hallo allemaal,

Volgens mij stuurt het GVB sinds donderdag geen KV6 berichten meer uit. Kan iemand dit bevestigen?? Heb ik iets gemist?

Mike

Mike Wes

Jan 13, 2024, 3:20:41 AMJan 13
to openov
Hi,

En dit issue lijkt te zijn hersteld. Ik heb weer events vanaf de eerste rit van vandaag.

Mike

Stefan de Konink

Jan 13, 2024, 5:10:57 AMJan 13
to ope...@googlegroups.com
Op 1/13/24 om 09:20 schreef Mike Wes:
> En dit issue lijkt te zijn hersteld. Ik heb weer events vanaf de eerste
> rit van vandaag.

Onze monitoring zegt dat er gewoon data is geweest.

--
Stefan

OpenPGP_0xDA0A21EE7E3D2959.asc
OpenPGP_signature.asc

Mike Wes

Jan 13, 2024, 3:06:26 PMJan 13
to openov
Dan ga ik dat aan mijn zijde onderzoeken. Dank je voor het onderzoeken.

Mike

Stefan de Konink

Jan 13, 2024, 4:48:56 PMJan 13
to ope...@googlegroups.com
Op 1/13/24 om 21:06 schreef Mike Wes:
> Dan ga ik dat aan mijn zijde onderzoeken. Dank je voor het onderzoeken.

Vandaag was Noord-Zuidlijn op SIRI wel problematisch. Dat heeft GVB rond
21:15 hersteld.