Re: [openov] Kort overzicht van openov@googlegroups.com - 4 updates in 1 onderwerp

Adriaan van Natijne

to ope...@googlegroups.com, rmva...@gmail.com
Ha Ruben,

Je kunt ook even kijken in de bestanden op trein.fwrite.org wat eerder over de lijn mijn kant op is gekomen. Ik denk mij te herinneren dat de frequentie nogal verschilt tussen de verschillende kanalen, waardoor kan lijken of er geen berichten doorkomen.

Groet,

Adriaan

On Wed, Apr 12, 2023, 12:22 <ope...@googlegroups.com> wrote:
Sven Boor <sven...@gmail.com>: Apr 11 04:26AM -0700

Hoi Ruben,

Het topic voor het ontvangen van KV8Turbo is:
"/GOVI/KV8"

Voor het ontvangen van KV7Turbo ben ik niet helemaal zeker of dat dan "/GOVI/KV7"
is. Je kunt je altijd abonneren op alle ...meer
"Ruben v.g" <rmva...@gmail.com>: Apr 11 05:41AM -0700

Bedankt voor de tip Sven,

ik zie in principe alleen kv8 meldingen (ook al abonneer ik op alles) maar
ik ben wel verder gekomen. Weet jij toevallig of dit ergens staat vermeld ...meer
Sven Boor <sven...@gmail.com>: Apr 11 05:52AM -0700

Hoi Ruben,

Ik kan het zo snel niet vinden helaas.

Deze pagina is wellicht nog wel interessant http://kv7.openov.nl

In http://kv7.openov.nl/src/ zie je ook nog de topics /GOVI/KV7planning en ...meer
"Ruben v.g" <rmva...@gmail.com>: Apr 11 07:36AM -0700

Erg bedankt voor je snelle reactie : ), ik denk dat ik genoeg informatie
heb om iets te maken wat hout snijdt.

Fijne dag!

Groet,

Ruben