Inhoud subscriberID veld in KV6 data

Jos Knol

Apr 11, 2024, 2:31:22 PMApr 11
to openov
Hoihoi,

Het is mij opgevallen dat in sommige KV6 data van de RET de SubscriberID 'RET' is, maar in andere gevallen 'GOVI'. Het lijkt zo te zijn dat in het geval van data over metrolijnen de eerste in gebruik is, en bij andere lijnen de tweede. Kan dat kloppen? Is er ergens een document met een overzicht van welke SubscriberID's waar gebruikt worden?

Groetjes,
Jos

Stefan de Konink

Apr 11, 2024, 2:36:17 PMApr 11
to ope...@googlegroups.com
Op 4/11/24 om 20:31 schreef Jos Knol:
Kan kloppen! Maar het veld is inhoudelijk niet zo heel boeiend in de
NDOV-context :)

--
Stefan

OpenPGP_0xDA0A21EE7E3D2959.asc
OpenPGP_signature.asc

Jos Knol

Apr 11, 2024, 3:25:52 PMApr 11
to openov
Nouja opzich ;). Ik werk aan een manier om zo snel mogelijk te filteren welke data precies metrodata van de RET is. Aangezien dit vrijwel de eerste regel van de XML is, is het voor mij een zeer makkelijke manier om dit te filteren!

Stefan de Konink

Apr 11, 2024, 4:44:53 PMApr 11
to ope...@googlegroups.com
Op 4/11/24 om 21:25 schreef Jos Knol:
> [...]
> welke data precies metrodata van de RET is. Aangezien dit vrijwel de
> eerste regel van de XML is, is het voor mij een zeer makkelijke manier

Oke, oke ;) Het geeft in dat op zicht wel een mooie proxy om op te
filteren. Je zou het natuurlijk op LinePlanningNumber moeten doen ;)