GTFS dienstregelingen weg uit ovapi.nl?

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
Tot gisteren (?) stonden op http://gtfs.ovapi.nl/ ook GTFS (Static) dienstregelingen. Nu zie ik alleen nog maar:

  Name Last Modification Size
[DIR] Parent Directory
-
[DIR] nl 21-Apr-2022 08:58 -
[DIR] openov-nl 23-May-2021 22:31 link

En in /nl zitten alleen GTFS Realtime bestanden.

Is hier iets misgegaan, of is dat met opzet? Kan ik nog ergens anders actuele GTFS vandaan krijgen?

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Thursday, April 21, 2022 9:10:05 AM CEST, Thomas ten Cate wrote:
> En in /nl <http://gtfs.ovapi.nl/nl/> zitten alleen GTFS Realtime bestanden.
>
> Is hier iets misgegaan, of is dat met opzet?

Laten we de komende 24h even aankijken hoeveel mensen gaan klagen. Als half
MaaS land dan opeens een betaalde SLA wil afsluiten weten we dat we dit
incident gewoon kunnen verkopen als reclamestunt.

> Kan ik nog ergens anders actuele GTFS vandaan krijgen?

Als je, je DNS kunt overtuigen staat gtfs.openov.nl weer op de originele
server, al is de laatste van 19 april.

--
Stefan

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
"Incident", dan weet ik genoeg, thanks :)

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Thursday, April 21, 2022 9:44:47 AM CEST, Thomas ten Cate wrote:
> "Incident", dan weet ik genoeg, thanks :)

Helaas, de conversie was te laag ;)

--
Stefan