NS IFF bestand zondag 13 juni

Roel Hemkes

to openov
Goedemiddag,

Zijn er meer mensen die de NS dienstregeling op http://data.ndovloket.nl/ns/ regelmatig inlezen? Ik lees dit bestand (NDOV_20_21_22_23.zip) vandaag in, maar het valt me op dat er amper ritten voor 13 juni 2021 in lijken te staan. Er zal wellicht een fout in mijn manier van inlezen zitten, maar wat ik ook doe, ik vind het niet.

Dus ik hoop eigenlijk dat iemand anders dit bestand ook inleest, en kan melden dat die zondag 13 juni er vandaag normaal in zit, zodat ik niet voor niks zit te debuggen ;)

Groeten,Roel

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Gefeliciteerd Roel!

Je hebt 1 jaar gratis NDOVloket gewonnen!

--
Stefan

Roel Hemkes

to ope...@googlegroups.com
Jeetje, nóg een jaar ;) maar waarmee precies....?
Groeten,
Roel

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Tuesday, May 18, 2021 2:51:08 PM CEST, Roel Hemkes wrote:
> Jeetje, nóg een jaar ;) maar waarmee precies....?

Je melding klopt, ook in het VDV453 systeem komt het naar voren.

count | betriebstag
-------+-------------
1725 | 2021-05-19
1694 | 2021-05-20
1653 | 2021-05-21
1226 | 2021-05-22
931 | 2021-05-23
1130 | 2021-05-24
1518 | 2021-05-25
1615 | 2021-05-26
1652 | 2021-05-27
1548 | 2021-05-28
944 | 2021-05-29
715 | 2021-05-30
1736 | 2021-05-31
1774 | 2021-06-01
1814 | 2021-06-02
1802 | 2021-06-03
1494 | 2021-06-04
1099 | 2021-06-05
911 | 2021-06-06
1230 | 2021-06-07
1707 | 2021-06-08
1747 | 2021-06-09
1782 | 2021-06-10
1697 | 2021-06-11
987 | 2021-06-12
14 | 2021-06-13

--
Stefan

Roel Hemkes

to ope...@googlegroups.com
Ah, mooi, soort van. Dat was precies de "14" waar ik zelf ook op kwam ten opzichte van de "987" van de zaterdag ervoor. Dank voor de bevestiging, stop ik met zoeken...
Groeten,
Roel

[...]

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
Poging wordt gedaan vandaag nog iets te publiceren, anders morgen uiterlijk
10 uur.

--
Stefan

Roel Hemkes

to ope...@googlegroups.com
Top, bestand stond er om 16:06 zie ik, inlezen geslaagd en probleem lijkt opgelost.
Groeten en bedankt voor de hulp weer!
Roel