http://gtfs.ovapi.nl/nl/archive/ is leeg

tten...@gmail.com

to openov
http://gtfs.ovapi.nl/nl/archive/ is leeg. Gisteren stonden hier nog mooie GTFS-bestanden. Is dat de bedoeling?

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, November 12, 2021 8:53:22 AM CET, tten...@gmail.com wrote:
> http://gtfs.ovapi.nl/nl/archive/ is leeg. Gisteren stonden hier nog mooie
> GTFS-bestanden. Is dat de bedoeling?

Laatste versie van het bestand staat gewoon online. Wat mis je precies?

--
Stefan

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
In bovengenoemde directory stond altijd een archief van oudere bestanden, iets als NL-YYYYMMDD.gtfs.zip. Dat was handig om weer "bij" te geraken als de downloadrobot een tijdje kapot was, want we hebben ook de historische data nodig en niet alleen de laatste versie.

Nu is de directory leeg. De laatste die ik heb binnengekregen is NL-20211110.gtfs.zip.

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'openov' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar openov+un...@googlegroups.com.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, November 12, 2021 11:44:03 AM CET, Thomas ten Cate wrote:
> [...]
> de downloadrobot een tijdje kapot was, want we hebben ook de historische
> data nodig en niet alleen de laatste versie.

Kun je, je use case beschrijven waarom je oudere data nodig hebt?

--
Stefan

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
We doen achteraf (maandelijks, jaarlijks) analyses van OV-bewegingen, en gaan voor de berekeningen over dag X graag uit van de meest actuele dienstregeling die vóór dag X is gepubliceerd.

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, November 12, 2021 12:09:31 PM CET, Thomas ten Cate wrote:
> We doen achteraf (maandelijks, jaarlijks) analyses van OV-bewegingen, en
> gaan voor de berekeningen over dag X graag uit van de meest actuele
> dienstregeling die vóór dag X is gepubliceerd.

Is dit ook een dienst die aan het ministerie wordt aangeboden?

--
Stefan

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
Dat weet ik niet, ik ben slechts programmeur :)

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, November 12, 2021 12:32:23 PM CET, Thomas ten Cate wrote:
> Dat weet ik niet, ik ben slechts programmeur :)

Dan zou ik de afdeling inkoop- of verkoopafdeling even laten mailen ;)

--
Stefan

Thomas ten Cate

to ope...@googlegroups.com
Zal het openbare archief vanaf heden wel weer worden aangevuld? Of is het definitief opgeheven? Het mapje is er nog, dat biedt hoop ;)

Stefan de Konink

to ope...@googlegroups.com
On Friday, November 12, 2021 3:16:22 PM CET, Thomas ten Cate wrote:
> Zal het openbare archief vanaf heden wel weer worden aangevuld?

Ik nog geen antwoord gehad op mijn vraag.

--
Stefan