Grote schoonmaak op besteffort.pubsub.ndovloket.nl

Stefan de Konink

May 14, 2024, 6:30:54 AMMay 14
to ope...@googlegroups.com
Op dit moment ben ik alle ip adressen die meer dan 2 keer op dezelfde
pubsub poort zijn verbonden in de firewall aan het zetten. Dus mocht je
opeens geen data meer hebben, dan weet je wat je verkeerd hebt gedaan ;)

--
Stefan
OpenPGP_0xDA0A21EE7E3D2959.asc

Stefan de Konink

May 14, 2024, 6:46:11 AMMay 14
to ope...@googlegroups.com
Op 5/14/24 om 12:30 PM schreef Stefan de Konink:
> Op dit moment ben ik alle ip adressen die meer dan 2 keer op dezelfde
> pubsub poort zijn verbonden in de firewall aan het zetten. Dus mocht je
> opeens geen data meer hebben, dan weet je wat je verkeerd hebt gedaan ;)

Er is tot het einde van de dag een uitzondering gemaakt voor een zekere
R.H. Die waarschijnlijk plechtig gaat beloven dat hij netjes de volgende
handleiding gaat implementeren.

Installeer op je lokale systeem universal. Je bent geinteresseerd in
universal-sub-xpubxsub.

<https://github.com/StichtingOpenGeo/universal>

In het onderstaande voorbeeld voor systemd staat eigenlijk al beschreven
hoe je het zou moeten gebruiken.

<https://github.com/StichtingOpenGeo/universal/blob/master/universal-bison.service>

Je hebt nu lokaal, voor alle processen, toegang tot alle data data van
in dit geval poort 7658 (BISON). Dat scheelt jou bandbreedte, en ons
bandbreedte.