open-office si limba romana

catafest

to openoffice-romania
Salut !

Tocmai am dat peste pagina lui alexxed. Aici am gasit urmatorul text
prin care ne anunta :

"Am reușit să pun la punct un sistem pentru a genera eu pachete de
limbă română pentru OpenOffice.org din Fedora, versiunea stabilă.

Fiindcă eu folosesc Fedora, asta-mi va ușura mult munca de verificare
și sper să atragă mai mulți oameni care să testeze traducerea și să
contribuie la ea.

Puteți participa la traducere pe tradu.softwareliber.ro, după ce vă
faceți un cont.
Dacă aveți întrebări, puteți folosi listele de discuții:

Pachetul de limbă română este la
http://alexxed.fedorapeople.org/openoffice.org-langpack-ro-3.1.0-11.3.fc11.i586.rpm

Pentru cei interesați, am încercat procesul de compilare pe două
mașini:

* Athlon 64 X2 Dual Core 5200+, 2G RAM (timp de compilare 6 ore)
* Intel Core 2 Duo 2600MHz, 4G RAM (timp de compilare 4 ore)

Din păcate n-am mașini cu Windows, nici nu mă pricep la a face pachete
Debian, așa că dacă cineva are o astfel de mașină și e dispus să
sacrifice săptămânal 4-6 ore pentru a genera un pachet de limbă, îl
rog să mă contacteze."