open source si initiative ...

catafest

to openoffice-romania
Un articol interesant "despre altii" , normal si despre "open source"
Un articol despre cum ar trebui sa fie si nu este ...
Sper sa va placa .
Sursa :
http://blogs.computerworlduk.com/enterprise-os-how-hard-can-it-be/2011/02/the-government-gets-really-serious-about-open-source/index.htm

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to openoffic...@googlegroups.com, lvle
Intrradevăr interesant. Cum facem să afle de asta și guvernanții noștri?

2011/2/23 catafest <catal...@gmail.com>

Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (http://www.openrespect.org)

catafest

to openoffice-romania
Poate prin adunarile grupurilor open-source sa fie invitat cineva care
detine parghile necesare .
Dar slaba sansa sa ii luminezi ...
Mai ales ca sunt atatea "guri rele" care blameaza fara sa cunoasca ce
e bun si ce e rau in open-source.
Acesta poate fi o tema buna : "Ce e bun si ce e rau in Open-Source"
:)

On Feb 23, 11:03 am, Mihai-Stanislav Jalobeanu <jalobe...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Festilă

to openoffic...@googlegroups.com
"Ce e bun si ce e rau in Open-Source?"... Ok, vreau să aflu şi eu... părerea voastră!
Bogdan

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „openoffice-romania” din Grupuri Google.

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la openoffic...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la openoffice-roma...@googlegroups.com.
Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa http://groups.google.com/group/openoffice-romania?hl=ro.

Mihai-Stanislav Jalobeanu

to openoffic...@googlegroups.com
Facem o masă rotundă - dezbatere pe tema asta "Ce e bun si ce e rau in Open-Source" la Scoala de Vară "Informatica la Castel" ?  Desigur insistând mai ales pe aspectele instructiv-educative ... Cine se înscrie?

În data de 23 februarie 2011, 11:19, catafest <catal...@gmail.com> a scris:
[...]

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

catafest

to openoffice-romania
Voi sublinia doar o idee din ce e bun in open-source si are legatura
oarecum cu grupul acesta .
Este vorba de LibreOffice care trebuia sa stranga bani pentru
infiintarea "Document Foundation"
Iata ca pe http://blog.documentfoundation.org/2011/02/23/you-are-our-rockstars/
s-a anuntat ca :
au reusit sa adune peste 40000 euro:
"You all donated more than 40.000 EURO for setting up The Document
Foundation as legal entity."
Un alt exemplu asemanator este softul Blender 3D care s-a desprins in
trecut si care ne permite
sa lucram in grafica 3D la un nivel destul de profesional.
Sunt doar doua exemple din ce se poate face ,
Astept sa vad un astfel de program facut de o echipa de la noi ...

Cat despre invitatia domnului Mihai , eu personal inca nu pot da un
raspuns ,
cu toate ca nu as refuza o iesire recreativa ...