Przeczulenie jezykowe

Ted_2

Sep 15, 2009, 3:18:11 AM9/15/09
to opencaching
Z duzym zdziwieniem obserwuje niektore akcje moderatorow na starym
forum.
Okazuje sie ze slowo "donosiciel" jst OK natomiast slowo "kabel" juz
jest obrazliwe i zasluguje na ostrzezenie.
(a moze odwrotnie - juz sie pogubilem).
Wydaje mi sie ze jest to spora przesada

Spider

Sep 15, 2009, 7:57:13 AM9/15/09
to opencaching
Chodziło o "kabel" jako słowo obraźliwe - wtedy Voit pouczył Midera.
Następnie Mider zmienił kabel na donosiciel i dostał ostrzeżenie.
Najpierw myślałem, że Mider napisał ponownie Kabel w swoim poście i
dlatego dostał ostrzeżenie (nie widziałem tego posta przed edycją
przez Voita). Ale z tego co Mider napisał wynika, że dostał za słowo
"donosiciel", moim zdaniem trochę na wyrost.

Mider

Sep 15, 2009, 8:33:08 AM9/15/09
to opencaching
Moim zdaniem słowo kabel ma wydźwięk znacznie mniej pejoratywny. Jest
słowem potocznym, używanych często żartobliwie. Zmiana na donosiciel
była raczej wyśmianiem nierozsądnych pretensji o kabla. Dostałem
warna, ale jakoś tak się składa, że warn na forum OC jest raczej
nobilitacją niż karą :D
Dyskusja jest niezbędna, bez dyskusji następuje stagnacja. Zawsze
lubiłem cytat z Voltaire'a "Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale
po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia."

Z pozdrowieniami dla Spidera i Toczygroszka :D

ronja

Sep 15, 2009, 11:13:34 AM9/15/09
to opencaching
> Zawsze lubiłem cytat z Voltaire'a  "Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale
> po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia."

Ja lubię nadal :)
Nie zawsze mam czas na obserwowanie akcji na forum. Stąd też pewne
zapóźnienie w jej zwrotach. Jestem ciekaw, kiedy za zwrot "Wielce
Szanowny Kolega" dostanie się bana, bo adwersarz (lub moderator) uzna,
że w ten sposób mówi się "Ten Ostatni Ch..." ? Zauważam też troskę
wielu osób o przyszłość fajnej zabawy, jaką niewątpliwie jest
geocaching. Ciekawe, że wolność wypowiedzi (słowa, dyskusji) nie ma
dla nich większego znaczenia. Gdzież więc ten "open" ? Tu nie
wystarczą wezwania do pójścia do lasu, na skrzynki :))

Ted_2

Sep 15, 2009, 11:18:22 AM9/15/09
to opencaching

On 15 Wrz, 17:13, ronja <wc...@usoms.poznan.pl> wrote:
> Jestem ciekaw, kiedy za zwrot "Wielce
> Szanowny Kolega" dostanie się bana, bo adwersarz (lub moderator) uzna,
> że w ten sposób mówi się "Ten Ostatni Ch..." ?

Moze byc jeszcze ciekawiej - TAM beda dawac ostrzezenia i BANY za to
co ludzie pisza TUTAJ :)

ronja

Sep 15, 2009, 11:33:13 AM9/15/09
to opencaching
Oj, to ja przepraszam. Lecę na wieś po worek po ziemniakach i grzeję z
pokutą do jakiejś jedynie słusznej skrzynki :)

toczygroszek

Sep 15, 2009, 1:41:20 PM9/15/09
to opencaching

> Tu nie
> wystarczą wezwania do pójścia do lasu, na skrzynki :))

A skąd ja Ci las w Irlandii wezmę?

ronja

Sep 16, 2009, 3:57:18 AM9/16/09
to opencaching
A w ramach substytucji dżungla miejska może być ;) ???