Logowanie na stare forum

Ted_2

Sep 13, 2009, 12:41:40 PM9/13/09
to opencaching
Wylogowalo mnie ze starego forum a teraz nie moge sie zalogowac.
Informacja jest nastepujaca:

Podałeś nieprawidłowe lub nieaktywne dane użytkownika

Kliknij Tutaj aby spróbować ponownie

Kliknij Tutaj aby powrócić do Strony Głównej

Spider

Sep 13, 2009, 12:47:50 PM9/13/09
to opencaching
mam to samo...

Spider

Sep 13, 2009, 1:03:35 PM9/13/09
to opencaching
Odzyskać hasła również się nie da:

"Adres email, który podałeś nie pasuje do zapisanego razem z bazą
danych"

Wygląda na to, że coś się stało w bazie danych z tabelą z userami...

brasia

Sep 13, 2009, 1:10:51 PM9/13/09
to opencaching
Widzę, że dotyczy to wielu osób: Ted, Whatever, Spider,
Toczygroszek...
Starsze posty tych osób mają rangę "gość".

Spider

Sep 13, 2009, 1:14:12 PM9/13/09
to opencaching
brasia, jak możesz to napisz o tym na forum bo może moderatorzy sobie
z tego nie zdają sprawy.

Ted_2

Sep 13, 2009, 1:14:13 PM9/13/09
to opencaching
Czyli rozpadla sie tabela czesciowo - no to niezla kasza wyszla :)

brasia

Sep 13, 2009, 1:39:26 PM9/13/09
to opencaching

On 13 Wrz, 19:14, Spider <krzysztof.nowa...@gmail.com> wrote:
> brasia, jak możesz to napisz o tym na forum bo może moderatorzy sobie
> z tego nie zdają sprawy.

Podane na forum.

Ted_2

Sep 13, 2009, 1:47:21 PM9/13/09
to opencaching

Saracen, Kwieto, BAS - tez figuruja jako Gosc

Spider

Sep 13, 2009, 1:55:46 PM9/13/09
to opencaching
Po prostu admin wrzucił tych co najbardziej się sprzeczają ;)

toczygroszek

Sep 13, 2009, 1:57:48 PM9/13/09
to opencaching
A może to nawet lepiej :)

Ted_2

Sep 13, 2009, 2:31:55 PM9/13/09
to opencaching
W koncu - dzisiaj jest 13 :)

brasia

Sep 13, 2009, 2:35:45 PM9/13/09
to opencaching
On 13 Wrz, 19:55, Spider <krzysztof.nowa...@gmail.com> wrote:
> Po prostu admin wrzucił tych co najbardziej się sprzeczają ;)

Gdzie ich _ wrzucił_ ? ;-)
Jeśli tak to delikatnie mówiąc nie w porządku, że zainteresowani nic
nie wiedzą o tym.

toczygroszek

Sep 13, 2009, 2:39:16 PM9/13/09
to opencaching
> Jeśli tak to delikatnie mówiąc nie w porządku, że zainteresowani nic
> nie wiedzą o tym.

To już wiemy :P

Spider

Sep 13, 2009, 2:46:22 PM9/13/09
to opencaching
On 13 Wrz, 20:35, brasia <forumowym...@gmail.com> wrote:
> Gdzie ich _ wrzucił_ ? ;-)

Wrzucił do /dev/null ;)

Ted_2

Sep 13, 2009, 2:56:10 PM9/13/09
to opencaching

Spider

Sep 13, 2009, 3:00:29 PM9/13/09
to opencaching

Ted_2

Sep 14, 2009, 10:26:08 AM9/14/09
to opencaching

On 13 Wrz, 21:00, Spider <krzysztof.nowa...@gmail.com> wrote:
> http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?p=65304#65304

Ciekawe co ile robia backupy forum - bo te odtworzone teraz dane
niezle namieszaly :)