Palm i spojlery

toczygroszek

Sep 3, 2009, 3:21:49 PM9/3/09
to opencaching
Mam pytanie techniczne - czy jest jakis prosty sposób na załadowanie
spojlerów do Palmtopa jeżeli mam GPXa? Za jakiś czas wybieram się do
Polski, a z tego co widziałem w niektórych skrytkach w okolicy gdzie
będe spojler jest dość... no wymagany. Czy można to zrobic jakoś z
zautomatu, czy lepiej poprostu "ręcznie" pościągać je sobie ze skrytek
w okoliocy w której będę?

kwieto

Sep 3, 2009, 3:31:15 PM9/3/09
to opencaching
Jeśli chodzi o serwis OC, to najlepsza do tego jest baza Filipsa...
Jeśli GC, to może pomóc spoilersync.

Pisząc "Palm" masz na myśli Palma, czy palmtopa z WM ?

toczygroszek

Sep 3, 2009, 4:18:15 PM9/3/09
to opencaching
GC, Palm

kwieto

Sep 4, 2009, 12:57:53 AM9/4/09
to opencaching
Spoilersync działa, z tego co pamiętam, na Palmie.

I to chyba niestety tyle, bo Cachemate (bardzo przyjemny) zdjęć nie
obsługuje... podobnie GeoNiche czy inne takie.

Mider

Sep 4, 2009, 6:09:56 AM9/4/09
to opencaching
A baza filipsa? Tam są spoilery.
Na potrzeby Basic GPSa zrobiłem skrypt, który przerabia GPXy tak, żeby
w miejsce odnośników do strony www wstawia adresy do zdjęć w bazie
filipsa o wskazanej lokalizacji.
Linki są tutaj: http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?p=63958#63914

kwieto

Sep 4, 2009, 8:18:22 AM9/4/09
to opencaching
Baza Filipsa, z tego co pamiętam, nie ma skrzynek na GC.

Mider

Sep 4, 2009, 10:10:48 AM9/4/09
to opencaching
Racja. Wiedziałem, że GC jest do bani :D

toczygroszek

Sep 4, 2009, 11:50:24 AM9/4/09
to opencaching
No używam CacheMate, bardzo jestem z niego zadowolony, banalna
obsługa.

W razie czego połaczę się z netem z telefonu :)

Cóż, kolejny argument że spojery to tylko upierdliwość i niepotrzebne
dodatkowe koszty.

emersoft

Sep 12, 2009, 3:57:58 PM9/12/09
to opencaching

> No używam CacheMate, bardzo jestem z niego zadowolony, banalna
> obsługa.

Zaprzyjaźnij się z CacheWolfem, coraz bardziej mi się podoba. Wciąga
pełne opisy ze zdjęciami. Mam go na laptopie i na HTC Artemis. Bazy
dla obu wersji są identyczne, więc można przygotowane na PC dane
zwyczajnie skopiować na kartę. W ostatnich wersjach obsługuje też
automatyczne pobieranie i kalibrowanie map np. ortofoto z Geoportalu.

Marek

toczygroszek

Sep 12, 2009, 6:26:30 PM9/12/09
to opencaching
A działa toto na Palmie?

emersoft

Sep 12, 2009, 7:51:37 PM9/12/09
to opencaching

On 13 Wrz, 00:26, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> A działa toto na Palmie?

upss nie doczytałem :-(, od trzech lat mój Palm się kurzy, a ja używam
pocketa

ale "mam pomysła":

- otwierasz CacheWolf na PC
- tworzysz nowy profil (folder)
- importujesz plik GPX
- Wolf od razu pyta czy ściągnąć obrazki
- zgrywasz obrazki z profilu do palma - nazwy plików są zgodne z
GCCode np. GC1FV46_0.jpg

może to wystarczy?

toczygroszek

Sep 13, 2009, 2:16:51 PM9/13/09
to opencaching
A jakie obrazki to zgrywa, wszystkie dołączone do opisu i logów, czy
tylko te w opisie?

Postaram sie chyba jednak zaufać dokładności pomiarów właściciela
skrytki, ale dzieki za pomoc.

emersoft

Sep 14, 2009, 2:22:57 AM9/14/09
to opencaching

On 13 Wrz, 20:16, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> A jakie obrazki to zgrywa, wszystkie dołączone do opisu i logów, czy
> tylko te w opisie?

tylko z opisu, z logów nie zgrywa