Rozne sposoby chowania skrzynek

Ted_2

Sep 12, 2009, 2:00:36 AM9/12/09
to opencaching
Na Litwie zaskoczyl mnie ten sposob ukrycia skrzynki
http://picasaweb.google.pl/ted6969/Litwa1#5380245352247125410
Skrzyzowanie, na slupku dwa znaki drogowe - pudelko z magnesem
wcisniete miedzy te znaki.
Ciekawe, jak dlugo sie utrzyma.

Mosh

Sep 12, 2009, 4:05:41 AM9/12/09
to opencaching

On 12 Wrz, 08:00, Ted_2 <ted6...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Skrzyzowanie, na slupku dwa znaki drogowe - pudelko  z magnesem

Hehe, ja wczoraj w NRD znalazłem dwie podobne z czego jedna schowana
była za tablicą informacyjną którą ktoś odkręcił, został sam słup a do
niego przykręcony uchwyt trzymający pudełko po filmie ;) i jakoś się
trzyma. z 20 metrów z samochodu już ją widać.

Ted_2

Sep 12, 2009, 4:08:22 AM9/12/09
to opencaching

On 12 Wrz, 10:05, Mosh <mosz...@gmail.com> wrote:

> Hehe, ja wczoraj w NRD....

reaktywowali NRD ? :)

Mosh

Sep 12, 2009, 5:09:46 AM9/12/09
to opencaching
No wschodnie landy to już zawsze będzie NRD, nawet Angela nie
pomoże :P.

toczygroszek

Sep 12, 2009, 2:46:19 PM9/12/09
to opencaching
To jest pewnego rodzaju paradoks, ale często skrytki "na widoku"
funkcjonują latami a te schowane w mysiej dziurze giną. We wrzawie
ruchu ulicznego nikt nie zwraca uwagę na takie detale, zaś geocacher
od razu szuka czegoś podejrzanego i podejmuje skrytkę bez zbędnego
szumu. Znam podobne skrytki z setkami znalezień i bez zaginięcia. Ruch
miejski to najlepszy kamuflarz :)

ochkarol

Sep 12, 2009, 4:07:59 PM9/12/09
to opencaching
Wlasnie, przed chwila poznalem fajnieszy sposob ukrycia :D
"Skrzynka, tylko dla zaproszonych keszerów. Jest na mojej łódce i mogę
sobie dobierać znalazców jak chcę..."
^%$^%#$%^#&$%^$^%#$@%@%#$&$%& i ja cie ^*&(^%$#^%$^T*&^*&(^*)&(*)&
itd, itp.
hehehehehehehehehehe

ochkarol

Sep 12, 2009, 4:10:42 PM9/12/09
to opencaching
> skrzynka ma 5 znalazcow i ocene +3
> :D :D :D :D

Mosh

Sep 13, 2009, 6:10:53 AM9/13/09
to opencaching
Na ogół skrzynki w których przy wpisie poznajemy lub spotykamy autorów
skrzynek mają +3 :) nieważne czy są wypasami czy niczym szczególnym :)

A co do sposobów chowania skrzynek, to ja swoje (chociaż dopiero
trzecia mi czeka ;) na akceptacje więc za dużo ich nie mam) staram
się wzorować na tych ;) z tego wątku:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=62421&st=0

toczygroszek

Sep 13, 2009, 2:13:31 PM9/13/09
to opencaching
Szczerze powiedziawszy te skrytki plecakowe itd może by sie nadawały
ale do gry pod tytułem "openboxing", bo to kpina z geocachingu
(pomijając kwestie ich dostepności itd). I proszę mi nie mówić "każdy
bawi się jak chce" bo to jest raczej "każdy nazywa geocachingiem to co
chce". I cały czas nie rozumiem, skoro to jest takie popularne i
ludziom sie podoba to czemu nie stworzą nowej dyscypliny i może
osiągną tym światowy sukces tylko wmawiają ludziom, zwłaszcza nowym
niezorientowanym, że to geocaching...

A co do skrytek spotkaniowych na GC to co ciekawe kilka tygodni temu
wyłączono możliwość ustawienia ich jako "premium members only", czyli
każdy event jest widoczny i dostepny dla każdego zarejestrowanego
użytkownika, bez żadnych opłat, selekcji, znajomości itd.

Spider

Sep 13, 2009, 2:18:19 PM9/13/09
to opencaching

On 13 Wrz, 20:13, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> I proszę mi nie mówić "każdy
> bawi się jak chce" bo to jest raczej "każdy nazywa geocachingiem to co
> chce".

Ostatnio odnoszę wrażenie że im bardziej zakręcona (im mniej zgodna z
jakimkolwiek typem) skrzynka tym "lepsza". Pewnie nie jeden raz OC
jeszcze nas zaskoczy...

Mider

Sep 13, 2009, 5:23:55 PM9/13/09
to opencaching
Bo normalne skrzynki z czasem się widać nudzą. Im bardziej zakręcona,
tym lepiej.

Spider

Sep 14, 2009, 10:54:09 AM9/14/09
to opencaching
On 13 Wrz, 23:23, Mider <tmierzejew...@gmail.com> wrote:
> Bo normalne skrzynki z czasem się widać nudzą. Im bardziej zakręcona,
> tym lepiej.

Sztuką nie jest zrobić zakręconą skrzynkę. Sztuką jest zrobienie
dobrej tradycyjnej skrzynki.

Mider

Sep 14, 2009, 11:51:34 AM9/14/09
to opencaching
Dla niektórych sztuką jest w ogóle jakieś robić.

toczygroszek

Sep 14, 2009, 1:31:10 PM9/14/09
to opencaching

> Sztuką jest zrobienie