Sposoby na niska ocene skrzynki

Ted_2

to opencaching
Zaczyna sie ostre kombinowanie na OC PL. Ciekawe kiedys ludzie zaczna
poprawiac sobie oceny skrzynek.
A metoda jest dosc prosta chociaz brutalna. Jesli wlascicielowi zalzy
i dokladnie sledzi zmiane sredniej, jest w stanie dosjc do tego ktory
znajdujacy wystawil mu niska ocene. A wtedy wystarczy tylko wywalic
ten wpis - i srednia sie poprawi.
Przewiduje wiec nowey etap "rozwoju" OCPL - wojenke na kasowanie
logow.

Mosh

to opencaching
Hmm, a ktoś konkretny już skasował ? :) Czy wieszczysz ?

Ted_2

to opencaching

On 14 Wrz, 12:02, Mosh <mosz...@gmail.com> wrote:
> On 14 Wrz, 07:30, Ted_2 <ted6...@gmail.com> wrote:

> Hmm, a ktoś konkretny już skasował ? :) Czy wieszczysz ?

Widzialem takie zmiany wpisow ale nie wiem w jakim celu.
Wieszcze :)
Ale jak widac - zycie co dziennie przynosi rozne niespodzianki

Mosh

to opencaching
Mi najbardziej by pasowało jakby znieśli oceny i zostawili same
gwiazdki, wtedy ci co chcą jadąc w jakiś teren szukać tylko naj
skrzynek jechali by po rekomendowane, bo z tego co widzę i z własnego
doświadczenia widzę, że oceny są narzędziem wysoce konfliktogennym :)

BTW Ted a Ty jesteś w RR bo wg wyników głosowania tak, ale jak były
wybory to ja jeszcze nie znałem OC.pl i nie śledziłem tych
zawirowań :P

Ted_2

to opencaching
Wynik wyborow byl nastepujacy:
http://www.opencaching.pl/glosowanie_do_rr.php

Pod konic czerwca 2009 zrezygnowalem - komunikat jest na starym forum
w ogloszeniach. Niestety - konkretnego linku nie podam - jako
niezalogowany nie widze wszystkich tematow na starym forum :)

ronja

> [...]
>
> Widzialem takie zmiany wpisow ale nie wiem w jakim celu.
> Mi najbardziej by pasowało jakby znieśli oceny i zostawili same

Ja też już widziałem wywalanie wpisów. Cel jest zawsze ten sam:
wybielić się za wszelką cenę. Do czego to prowadzi ? Można posłużyć
się przykładem jednego z artystów, światowej sławy :)
---> Tak, tak, Kolego ! Wiem, że czytasz. To o Tobie piszę !!!!!!!
<---
O, sorry za śmiecenie. Ale nie mogłem się powstrzymać. Zacny to
człowiek, ale z wielką rysą, wrzynającą się w serce. Pewnie pójdzie
śladem Kmicica, a potem się zdegeneruje :(
System gwiazdek, bez ocen, bardzo mi się podoba.