teds-cavalry

1 view

Ted

to opencaching
No i skrzynka opublikowana :) GC1WD52
Takiego napisu "A cache by grummmel / maintenance with t_e_d "
jeszcze nie widzialem :)

kwieto

to opencaching
A moja ostatnia jeszcze czeka :(

toczygroszek

to opencaching
to jest właśnie jedno z zastosowań pola "who placed the cache". Robisz
się światowej sławy geocacherem Ted :) Leć po FTFa :D

Ted_2

to opencaching
On 14 Sie, 08:39, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> to jest właśnie jedno z zastosowań pola "who placed the cache". Robisz
> się światowej sławy geocacherem Ted :) Leć po FTFa :D

prosze nie robic sobie ze mnie JAJ !! :)
Ale faktem jest ze na wschodzie Polski jest troche moich skrzynek :)

toczygroszek

to opencaching
> Ale faktem jest ze na wschodzie Polski jest troche moich skrzynek :)

To są jeszcze jakieś nie Twoje? :)

Ted_2

to opencaching

On 14 Sie, 18:14, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote: