geocaching Francja

toczygroszek

to opencaching
Szukam informacji na temat lokalnej bazy danych skrytek we Frnacji,
ale Google milczy na ten temat. Może ktoś coś wie?

emersoft

to opencaching
On 30 Wrz, 21:27, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> Szukam informacji na temat lokalnej bazy danych skrytek we Frnacji,
> ale Google milczy na ten temat. Może ktoś coś wie?

ja znam tylko cistes.net, geocachingowej lokalnej bazy chyba nie ma...

Spider

to opencaching
On 30 Wrz, 21:27, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> Szukam informacji na temat lokalnej bazy danych skrytek we Frnacji,
> ale Google milczy na ten temat. Może ktoś coś wie?

http://www.geocaching-france.com/

Aujourd'hui, 30 Septembre 2009 : 12688 Geocaches actives en France.

Spider

to opencaching
Oprócz http://www.geocaching-france.com/ jest jeszcze http://www.mides.fr/
Ale obie strony korzystają z danych od Geocaching.com

toczygroszek

to opencaching
Chodziło mi o to co Emersoft podał, dzięki.

emersoft

to opencaching

On 1 Paź, 00:11, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> Chodziło mi o to co Emersoft podał, dzięki.

ciekawa, krótka informacja o cistes.net :

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?s=feadafe02ca16f9c329c0756a8f5ccb6&showtopic=223905&view=findpost&p=3964695

toczygroszek

to opencaching
Dokładnie w tym wątku na Groundspeakau o tym usłyszałem, ale nie
mogłem go znaleźć, po raz drugi dzięki :)