Szkodnik czy glupi zart ?

Ted_2

to opencaching
Wczorajszy wpis do mojej skrzynki OP1BB5:

29 wrzesień 2009 rzyt skrzynka znaleziona
[Usuń]
in: gówno
out: skrzynka
:-)

I skrzynka zniknela - niestety.

Mider

to opencaching
Tragedia. Ludzie są bez sensu. Co takim ludziom do łba wpada.

Ted_2

to opencaching

Zarejestrowany 25 lipca i jedyne jego "osiagniecie" to ta moja. Nic
nie rozumiem

toczygroszek

to opencaching
A gówno choć zostawił jak napisał?

Żywcu

to opencaching
Współczuję, bardzo przykra sprawa.
Jeśli takie incydenty się nie powtarzają, to chyba jakaś osobista
sprawa (do miejsca/autora/sposobu ukrycia?).
Nie mogło to być przypadkowe znalezienie, bo wandal zalogował się w
serwisie gdy kesz jeszcze był.

Ted_2

to opencaching
Osobosta do mnie - odpada zupelnie. We Wroclawiu byly juz przypadki
niszczenia skrzynek - mozliwe ze to ta sama osoba caly czas

Żywcu

to opencaching
u nas, podobnie :(
i nawet prawdziwe "g", było...
Słyszałem o serii takiej w Białowieży - świadome działanie "ekologa -
mściciela"...

ronja

to opencaching
A ja myślę, że to bardzo skomplikowany przypadek. Ten dobry człowiek
(piszę tak, by nie czuł się dyskryminowany) pewnie tylko tak może
osiągnąć satysfakcję. W życiu różnie bywa :(

Ted_2

to opencaching

On 1 Paź, 21:40, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
W Bialowiezy ? Hmmmmm tam glownie moje skrzynki sa ale nic takiego nie
zaobserwowalem.
Czy na pewno Puszcze Bialowieska miales na mysli ?

Żywcu

to opencaching
Tak, rozmawiałem o tym na evencie, na jurze (maj to był, czy
czerwiec), podobno już wtedy trzy kesze "klocki" zliczyły :(
Sam, nie stwierdziłem - jeszcze tam nie byłem.

Ted_2

to opencaching

On 1 Paź, 23:49, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> Tak, rozmawiałem o tym na evencie, na jurze (maj to był, czy
> czerwiec), podobno już wtedy trzy kesze "klocki" zliczyły :(
> Sam, nie stwierdziłem - jeszcze tam nie byłem.

To dziwne ze zadnego sladu z logach o tym fakcie nie znalazlem ani tez
nikt mi pw z taka informacja nie wyslal.

toczygroszek

to opencaching
Może będe złośliwy, ale zacytuję teraz słowa Teda:

PRZECIEŻ TO TYLKO ZABAWA

Więc o co ten cały szum?

Równie często podawane zdanie - każdy bawi się jak lubi. No to zapewne
koleś lubi zostawiac klocki w skrytkach.

ochkarol

to opencaching
hehehehe
Ja bym jeszcze dodał:
ZAMIAST TYLE GADAC O KUPACH NIE LEPIEJ ISC W TEREN?!

Mider

to opencaching
On 2 Paź, 18:14, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
Jakież ty głupoty piszesz, aż się przykro robi. Jak bym słuchał mojej
11sto letniej chrześnicy.
Chociaż nie, ona już wyrosła.

hipul

to opencaching

> Jakież ty głupoty piszesz,

Mider, jestes bardzo krotko na forum i zapewne dlatego nie chwytasz o
co chodzi w powyzszych postach toczygroszka czy ochkarola.

toczygroszek

to opencaching

> Jakież ty głupoty piszesz, aż się przykro robi. Jak bym słuchał mojej
> 11sto letniej chrześnicy.
> Chociaż nie, ona już wyrosła.

O, to jest też dobre, postaram się zapamiętać :)

Ted_2

to opencaching

On 2 Paź, 18:14, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
Toczygroszek - jesem zmeczony wiec bardziej zlosliwy niz zwykle.
Nie udawaj ze nie zrozumiales tego co pisalem - ze to tylko
zabawa.Wyglaasz na inteligentnego czlowieka - wiec badz tak mily i nie
udawaj idoty - bo to Ci nie wychodzi :)
Co innego zakladac skrzynki ktore sie innym nie podobaja - co innego
psuc innym zabawe, niszczyc cos co zrobili inni.
Nie chodzi tu o te jedna moja skrzynke - zginela, trudno, bywa, nic
nowego. Ale popisywac sie swoim chamstem i glupota w logu - to
zupelnie inna historia.

toczygroszek

to opencaching
> wiec badz tak mily i nie
> udawaj idoty - bo to Ci nie wychodzi :)

Nastepnym razem się bardziej postaram.

Wykorzystując ten wątek oraz Twoje odczucia wobec czyjs pasji psucia
zabawy innym. Wiele wątków poruszanych na forum wynika z tego, że ktos
właśnie BYŁ W TERENIE, zuzył na to czas, pieniądze, wysiłek po czym
sie okazało, że nastąpił jakis problem unimozliwiający mu znalzienie
albo zalogowanie skrytki. Albo ruszyło 6 rano po FTFa bo TO GO BAWI a
wśrodku znalazł logi sprzed tygodnia kolegów z osiedla właściciela
skrytki. Ktoś mu popsuł zabawę. A potem słyszy od innego gościa z
forum "to tylko zabawa".

Skroro to tylko zabawa, to postarajmy się zwłaszcza my nie psuć jej
sobie nawzajem.