Ostrzezenia, bany - czyli powtorka z rozrywki

Ted_2

to opencaching
No i mamy kolejna fale "porzadkow" na Starym Forum. Ciekawe, co tak
rozsierdzilo ELYTE polskiego geocachingu. Czyby to, ze ich "otwartosc"
zostala ujawniona ? A moze zwykle prostactwo jakie prezentuja swoim
zachowaniem ?
Smutno sie na to wszystko patrzy. Wiele osob wlozylo sporo swojej
pracy i czasu w rozwoj tego wszystkiego co sie laczy z OC PL. Ale coz
- chore ambicje kilku osob wszystko to niszcza.

Spider

to opencaching

Mi tam wszystko jedno za co ostrzeżenia i bany zostały rozdane. Ja i
tak nie mam już ochoty być członkiem tamtego forum, dlatego poprosiłem
moderatorów o usuniecie wszystkich moich postów i chyba właśnie moja
prośba została wysłuchana bo teraz w treści każdego mojego postu jest
tylko tekst "Post usuniety na prosbe autora.". Wiele z was jest tam
pewnie tylko z przyzwyczajenia na tamtym forum dlatego proponuję Wam
odpoczynek od niego - świat jest piękniejszy bez tego bagna :) Zróbcie
sobie przerwę na jakiś czas i również do takich wniosków dojdziecie.
Pozdrawiam, życzę miłej zabawy i do zobaczenia w terenie :)

Spider

toczygroszek

to opencaching
Odnoszę nieodparte wrażenie, że nie pochyliłem głowy przed Geokretami
pisząc, że są najlepsze na świecie. Tak jak patrzę to od tego się
zaczęło. Przepraszam wszystkich, którzy przez to oberwali, nie
sądziłem, że moje zdanie w tym temacie będzie miało tak daleko idące
skutki. A może się przeceniam i zwyczajnie ktoś odreagowuje trudna
sytucaję życiową - trzeba być wyrozumiałym.

Bas

to opencaching
Mysle, ze nerwowe reakcje moderatora zle wplywaja na atmosfere forum.
Najlepiej, zeby wszystko bylo politycznie poprawne, co ma byc ukryte
MUSi byc ukryte, zwlaszcza ze Voit jest osobiscie zaangazowany w
"zakryte forum". Szkoda tylko, ze nie potrafi oddzielic jednego od
drugiego. Zwlaszcza, ze Opencaching PL jest systemem otwartym dla
wszystkich, bez podzialu na kasty/klasy/lepszych i gorszych. I szkoda
oczywiscie, ze taka osoba zasiada w Radzie Rejsu, skoro jej punkt
widzenia jest zupelnie odmienny- tajny geocaching Underground Geocache
Polska. To zupelnie inny kierunek...

toczygroszek

to opencaching
Nie wierzę w żadną "otwartość", "demokrację" itp. slogany. OC było
otwarte tak długo, jak długo nikt nie kwestionował zdania twórców czy
zarządców serwisu. W tym momencie osoby te popadają w pułapkę -
oczekują, że będą podejmować autokratycznie decyzje i jednocześnie, że
wszyscy jak jeden mąż będą się z nimi zgadzać - coś jak poprzedni rząd
polski. A to jest nie możliwe :)

RobertM

to opencaching
Witam,

Panowie z ostrzeżeniami. Jak będziecie się tu wypowiadać i to się nie
spodoba moderatorowi otwartego forum Geocachingu w Polsce, znajdzie
się na Was jakiś punkt w regulaminie ;-)
A podsumowując to co w ten weekend przeczytałem na forum, już nie mogę
się doczekać spotkania 30 w Krakowie, żeby Spiderowi postawić trunek,
na pewno nie soczka, bo to mi się tylko z jednym kojarzy. Mi to co się
dzieje na otwartym forum odpowiada, przez cenzurę i wrogość ludzi na
forum (w końcu mamy wspólne zainteresowanie - powinniśmy sobie raczej
pomagać) powinno nowych użytkowników skutecznie odstraszyć do OC.

Aha i porządek musi być, kto na moderatora grupy dyskusyjnej?
Ostrzeżenia mogę przyznawać ja!

marwaldor

to opencaching
a tak poważnie - to jak Voita nie odstrzelą - to dalej bedą jaja...

Ted_2

to opencaching
On 11 Sty, 07:18, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:
> a tak poważnie - to jak Voita nie odstrzelą - to dalej bedą jaja...

Mnie sie wydaje ze problem lezy gdzie indziej.
Grupa ludzi uznala ze wiedza lepiej jak wyglada ta zabawa i wszyscy Ci
ktorzy maja inne zdanie sa przez nich lekcewazeni, ignorowani,
ostrzegani, banowani.
A robia to rekami tego czy innego moderatora.
Byly pomysly wycinania (usuwania) z OC PL skrzynek uznanych za slabe -
ciekawe KTO i JKA mialby to oceniac.
Pewnie w systemie pojawily sie juz skrzynki - odpowiedniki skrzynek
dla Premium Members z GC - dostepne tylko dla "wtajemniczonych".
Ciekawe, jakie jeszcze "niespodzianki" nas tam czekaja :)

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 08:54, Ted_2 <ted6...@gmail.com> wrote:
> Pewnie w systemie pojawily sie juz skrzynki - odpowiedniki skrzynek
> dla Premium Members z GC - dostepne tylko dla "wtajemniczonych".
> Ciekawe, jakie jeszcze "niespodzianki" nas tam czekaja :)

Jakiś czas temu żywcu wspominał, że taki (odrębny) portal dla "Premium
Members" powstaje. Czy powstał tego nie wiem, ale pewnie tak, skoro
forum powstało.

Ted_2

to opencaching

Jesli tak na prawde jest, to okaze sie, ze to "wredne GC" jest
bardziej demokratyczne (kazdy moze wykupic za grosze premim members)
niz to otwarte i darmowe OC PL (gdzie trzeba zostas "namaszczonym" )
by soe dostac do wszystkich skrzynek :)

Żywcu

to opencaching

> Jakiś czas temu żywcu wspominał, że taki (odrębny) portal dla "Premium
> Members" powstaje. Czy powstał tego nie wiem, ale pewnie tak, skoro
> forum powstało.

No cóż, wywołany do tablicy dementi składam.
Swego czasu Krzysiek chciał nabyć ode mnie domenę geocaching.com.pl
dla swojego projektu..., taka była odpowiedź:

Hej,
tajemnicą nie jest, już wiele osób wie, szczegółów jednak zdradzać nie
chcę (wiesz - tajemnica handlowa), generalnie inne podejście...
Ludzie bliżej i mniej bezimiennie, z większą możliwością decydowania o
własnych skrzynkach i z innymi możliwościami (o dziwo, za zasługi lub
jak kto woli, za kasę...) - więcej nie napiszę.
Projekt jest poważny i własną bazę będzie tworzył.
- może chcesz się przyłączyć? (pewnie nie, a i tak wzajemne zaufanie
trudno będzie budować).
Przed ostatnią odpowiedzią zorientowałem się, kto pyta i nie chciałem,
"szopki" robić - stąd, ta de maskarada (poważnie gratis przekierowanie
zrobię, choć to niepolityczne).
Pozdrawiam Krzychu, wnerwiasz mnie często ale sympatię do ludzi mam!
Powodzenia

Ot i tyle, proszę nie tworzyć jakichś mitów.

Swoją drogą to zabawne; zafajdać, poprosić innych o posprzątanie,
a jak już wodę spuszczą, kreować się na męczennika ;)
- nie lepiej jedną optyką patrzeć na całokształt?

Pozdrawiam

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 13:16, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> Swoją drogą to zabawne; zafajdać, poprosić innych o posprzątanie,
> a jak już wodę spuszczą, kreować się na męczennika ;)
> - nie lepiej jedną optyką patrzeć na całokształt?

Żywcu, jak nie znasz sprawy to nie pisz głupot...

marwaldor

to opencaching
Żywcu - czyli będzie ,trzecia droga' ?

Żywcu

to opencaching
> Żywcu - czyli będzie ,trzecia droga' ?
Będzie ;-)
Ale trzeba długo poczekać, za język mnie nie ciągnijcie bo więcej nie
powiem.

Ted_2

to opencaching

Ktos juz kiedys wieszczyl, ze powstana nastepne lokalne i czasami
zamkniete serwisy geocachingowe.
A dopiero wtedy sie zaczna wojenki pod haslem "Moja mojszość jest
najmojsza.", moze zczna sie tez wyprawy "krzyzowe" majace w planach
"kasowanie" skrzynek z innego, "wrogiego" systemu - oj, wesolo moze
byc , bardzo wesolo :)

marwaldor

to opencaching
eee Ted - może nie będzie tak źle :)

Ted_2

to opencaching
On 11 Sty, 19:05, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:
> eee Ted - może nie będzie tak źle :)

Ale ja wcale nie twierdze ze bedzie zle - ale ze moze byc ciekawie :)

Żywcu

to opencaching

> Ktos juz kiedys wieszczyl, ze powstana nastepne lokalne i czasami
> zamkniete serwisy geocachingowe.

Ani lokalny, ani zamknięty...
I to, tylko moja inicjatywa, nie mająca na celu antagonizowania
środowiska.

Cierpliwości upraszam!
Proszę nie teoretyzować na temat, czegoś co się tworzy.
Jak już będzie, to ocenicie...
Pozdrawiam
Krzysiek Łękawski

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 19:14, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> Proszę nie teoretyzować na temat, czegoś co się tworzy.
> Jak już będzie, to ocenicie...

Chyba, że nie będziemy mieli możliwości...

marwaldor

to opencaching
od dłuższego czasu czekałem na kolejną inicjatywę ze skrzynkami (nawet
ostatnio Tobie Ted o tym mówiłem) a tu proszę :)
no cóż - pożyjemy - zobaczymy :)

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 19:38, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:
> od dłuższego czasu czekałem na kolejną inicjatywę ze skrzynkami

Tylko po co? Jest GC, OC, Navicache, GPSGames, Terracache. Masz za
mały wybór ? :)

marwaldor

to opencaching
źle się wyraziłem : czekam na kolejną polską bazę ze skrzynkami
a czy spełni moje wyobrażenia-to czas pokaże
a czy się doczekam - to już inna bajka
bo już czasami mam dość ogólnego oszołomstwa - a łapię się na tym, że
i mi się udziela
jeszcze kilka zadym, kilka fajnych zagrań ze str dowództwa OC i w
końcu chyba położę lagę
a wtedy nawet kolejne tabuny serwisów skrzynkowych mnie nie ruszą

są młodsi odemnie - niech się żreją - ja pomału luzuję :)

Żywcu

to opencaching
> Tylko po co? Jest GC, OC, Navicache, GPSGames, Terracache. Masz za
> mały wybór ? :)

Jest Heineken, jest Carlsberg i w zasadzie każdemu powinno wystarczyć.
Nie pytać, nie szukać, nie narzekać...
Pić (najlepiej tylko jednego) i być szczęśliwym, wszak cały świat to
pije
i jest szczęśliwy!

Ale jak tak mamy się przepychać, to chyba tu:
http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=74
się zaloguję...

Ted_2

to opencaching

On 11 Sty, 20:15, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:
> źle się wyraziłem : czekam na kolejną polską bazę ze skrzynkami
> a czy spełni moje wyobrażenia-to czas pokaże
> a czy się doczekam - to już inna bajka

Podstawowyn plusem OC jest ilosc skrzynek
ale jeszcze troche i GC doscignie w tym wzgledzie OC. Jesli powstana
nowe bazy to albo beda bardzo specyficzne - np same urbexy, same
bunkry, same jaskinie czy same w terenach zamknietych i niedozwolonych
albo dla zamknietej grupy ludzi , takie skrzynki dedykowane.
Nie przewiduje wiekszego sukcesu nowemu serwisowi ogolnemu - tutaj
macie racje, nie bardzo widze juz dla niego miejsce

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 20:24, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> Ale jak tak mamy się przepychać, to chyba tu:http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=74
> się zaloguję...

Zapraszam :)

P.S. Pisałeś kiedyś że będziesz rejestrować skrytki na GC ale coś ich
nie widać ;(

marwaldor

to opencaching
ech spider - pograłeś mi na nerwach :)
a że przy okazji mi się odniechciało - nic na to nie poradzę

Ted - Ty też mądrze piszesz

a jednym piwkiem to się z regóły tylko podrażniam :)

Żywcu

to opencaching
> P.S. Pisałeś kiedyś że będziesz rejestrować skrytki na GC ale coś ich
> nie widać ;(

No nie przesadzaj, od tego czasu jedną zarejestrowałem: GC21CD3
Do multaka OP1C14, mam już tłumaczenia ale się przemóc nie mogę, a i
ostatnio finał mi śmignęli.

BTW: odbierasz jeszcze PW na OC - odpisałem.
I zamiast wątpić, to pomóż - moja propozycja nadal aktualna ;-)

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 21:06, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> BTW: odbierasz jeszcze PW na OC - odpisałem.
> I zamiast wątpić, to pomóż - moja propozycja nadal aktualna ;-)

A niby jak mam odbierać jak mam bana?

Pisz na maila - znasz go przeciez.

Żywcu

to opencaching
> A niby jak mam odbierać jak mam bana?
>
> Pisz na maila - znasz go przeciez.

Sorka, bana nigdy nie miałem - myślałem, że jak PW dostałem to i
odbierzesz odpowiedź...
Maila znam, zresztą tu jest widoczny - ogólnie jeśli, to co napisałeś
nie jest prowokacją - to przyjęte.
A jak chcesz zaangażować się w projekt, to trzeba w realu pogadać.

Spider

to opencaching
On 11 Sty, 21:30, Żywcu <bi...@kominki-opole.pl> wrote:
> Sorka, bana nigdy nie miałem - myślałem, że jak PW dostałem to i
> odbierzesz odpowiedź...

PW wysyłałem jak nie miałem jeszcze bana.

> Maila znam, zresztą tu jest widoczny - ogólnie jeśli, to co napisałeś
> nie jest prowokacją - to przyjęte.

OK :)

> A jak chcesz zaangażować się w projekt, to trzeba w realu pogadać.

Ale ja nie wiem o czym ty mówisz? Napisz maila o co chodzi?

Bas

to opencaching
Ciekawa prawidlowosc: najwiecej do powiedzenia w watku
http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?p=71935#71935 maja ci,
ktorzy dzialaja w podziemu. Na rozne sposoby ukrecaja sprawie leb- od
ironii, przez drwine do oszczerstw.

W zasadzie mozna uznac, ze swoja postawa podgrzewaja atmosfere na
forum, czyli... zasluguja na ostrzezenie? Nie ma za bardzo kto to
ostrzezenie przyznac, bo moderator tez jest w podziemiu.

@RobertM:
Z odwolaniem ostrzezen tez nieciekawa sprawa, bo wiekszosc RR... tez
jest w podziemiu.

Dobre ;)

Spider

to opencaching
Tak sobie czytam ten wątek w HP na forum OC i tylko widzę kolejne
argumenty za tym, że moderatorzy są stronniczy. Przykład:
http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?p=71936#71936 - słowo srać
wg. moderatorów jest słowem normalnym (brak reakcji), natomiast kiedyś
za słowo "łajno" poleciało ostrzeżenie... Jak widać na forum OC
obowiązuje zasada: nie ważne co ktoś pisze, ważne kto to pisze...

czajapawel

to opencaching
Przylaczylem sie zeby tak tylko zakomunikowac ze jak najbardziej
jednocze sie w bolu z wami bo to co sie dzieje na forum to juz gruba
przesada. Od zawsze byla wojna (glownie miedzy GC a OC) ale z reguly
przypominala wesole zaczepki i liczne aluzje. Ale teraz gruba
przesada.
A co do OC to jak dla mnie dazy w kierunku GC, zreszta czesto tak
jest. Produkty ktore powstaja jako alternatywa na poczatku maja duzo
ciekawych nowych cech, a pozniej jakos dziwnie daza do konkurenta
(oczywiscie udajac ze tak nie jest). Ktory nawiasem z reguly jest
lepszy. Ja osobiscie wole zaplacic za przynaleznosc do grupy i dostac
nowe funkcjonalnosci i wspierac developerow i serwery, niz placic
zrzutke na to samo nie majac nic w zamian i udajac ze nie place bo
przeciez to "open".
A 3 serwis jak dla mnie nie ma sensu. Bedize musial byc budowany od
zera wiec dlugo bedzie pustawy no i penwie bedize dublowal skrzynki w
tych miejscach gdize jest juz OC albo GC.

RobertM

to opencaching

@Bas:

> Z odwolaniem ostrzezen tez nieciekawa sprawa, bo wiekszosc RR... tez
> jest w podziemiu.
>
> Dobre ;)

Mi nie zależy na odwołaniu, chciałem tylko pokazać co się dzieje na
tym forum. Nadal uważam jedno, jak wracasz do tematu łady nivy kolejni
Cię uciszają i ośmieszają. Takie to wszystko jest open.

Uważam również, że forum nie powinno się nazywać Forum Geocaching
Polska tylko Forum Opencaching Polska. Ciesze się, że jest polskie
forum na GC i nie każdy musi od razu zostawać przy OC.

Ted_2

to opencaching
On 12 Sty, 09:49, czajapawel <czajapa...@googlemail.com> wrote:
> Przylaczylem sie zeby tak tylko zakomunikowac ze jak najbardziej
> jednocze sie w bolu z wami bo to co sie dzieje na forum to juz gruba
> przesada.

Nie wiem jaki bol masz na mysli - ale mnie boli tylko to ze fajna
(kiedys) inicjatywa schodzi na psy.
Swoje pierwsze skrzynki w 2005 rejestrowalem na gpsgames i GC ale ze
jakos nikt nie palil sie do ich znajodwania a w mojej okilicy byla
tylko jedna (filipsa, od niej zaczalem) - zniechecilem sie troche.
Pozniej jak sie dowiedzialem o OC i zobaczylem ze sporo juz jest tam
skrzynek, wlaczylem sie w budowe tego serwisu.
Szkoda, ze grono osob majacych - w mojej ocenie - dziwne ambicje
niszczy to co bylo budowane przez wiele osob.

A swoje ostrzezenie nosze z duma - jak blizne wojenna :)

marwaldor

to opencaching
natomiast moja blizna wojenna sprawiła, że w tym roku nie dorzuciłem
swoich paru groszy na utrzymanie serwera...napiętnowany, który wkupuje
się w łaski piętnującego ... źle mi się to kojarzy :)

Ted_2

to opencaching

Na szczescie OC PL i Stare Forum to jeszcze dwa osobne byty.

marwaldor

to opencaching
Nie dla mnie.

Spider

to opencaching
On 12 Sty, 20:00, Ted_2 <ted6...@gmail.com> wrote:
> Na szczescie OC PL i Stare Forum to jeszcze dwa osobne byty.

Niestety tak nie jest. Są to niby dwa osobne byty ale zarządzane przez
te same osoby. Osoby, którymi zawładnęła mania wyższości i poczucie
władzy. A co oni tak na prawdę mogą? W sumie nic, co najwyżej dać
ostrzeżenie, bana lub zablokować konto na OC tak jak w przypadku
jjactive - świat się z tego powodu nie zawali. A tymi wszystkimi
działaniami zamiast trzymać porządek i dobry poziom, powodują, że
coraz więcej ludzi ma ich po prostu dosyć. Dzieje się tak bo RR/
Moderatorzy wyszli z błędnego założenia że są nieomylni. Oczywiście
można się od każdej decyzji odwołać ale ja się nie spotkałem jeszcze
żeby odwołanie poskutkowało. Tak więc wszyscy użytkownicy Forum/OC są
niejako skazani na zły humor i inne fanaberie osób zarządzających tymi
serwisami. Chyba ty Ted ostatnio podałeś wypowiedź moderatora jakiegoś
forum (nie mogę teraz tego znaleźć) - ja się z tym całkowicie zgadzam
i całe szczęście że większość moderatorów na innych forach jest
podobnego zdania. Przyznam szczerze, że Forum OC jest pierwszym forum
jakie spotkałem na którym rozdaje się ostrzeżenia za burzliwe dyskusje
czy OT. A tak naprawdę te ostrzeżenia są rozdawane za nieudolność
moderatorów. Weźmy pod uwagę taki Garniak. Tam jak coś jest nie na
temat to po prostu się wydziela do HP i tam osoby mogą dyskutować (lub
jak ktoś woli kłócić się) do woli. Nikt nikogo nie obdarowuje
ostrzeżeniami czy banami dopóki użytkownik forum nie obraża innej
osoby. I w przeciwieństwie do Forum OC moderacja jest szybka i
sprawna. A na Forum OC pół dnia wisi wątek typu OT bo moderatorom się
nie chce nic zrobić a następnie rozdawane są ostrzeżenia za OT. Gdyby
szanowny moderator ruszył wcześniej swoje 4 litery i przeniósł dwa
pierwsze posty niezwiązane z tematem do HP to sprawy by w ogóle nie
było - tam by się cała dyskusja toczyła dalej. Ale Moderatorzy na OC
są przecież nieomylni i wiedzą wszystko lepiej. Szkoda tylko, że nie
wiedzą że poprzez takie działania strzelają sobie samobója...

Ted_2

to opencaching

On 12 Sty, 20:18, Spider <krzysztof.nowa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> forum (nie mogę teraz tego znaleźć) - ja się z tym całkowicie zgadzam
> i całe szczęście że większość moderatorów na innych forach jest

Zgadza sie - powtorze tutaj wypowiedz jednego z Moderatorow forum
http://www.camperteam.pl/forum

No i widzicie, chłopcy, jak to jest. Im bardziej staramy sie pilnować
porządku i im więcej o tym mówimy, tym więcej mamy off topiców.
Moderatorzy mogą ręce urobić po pachy i co uzyskają? Odrobinę więcej
porządku, ale w zamian utratę tego co cenne i charakterystyczne dla
naszego forum - lekkie rozwichrzenie budujące sympatyczną i przyjazną
atmosferę. Pamiętajmy, że ludzie, którzy znają się i lubią, zawsze w
rozmowie zbaczać będą z tematu. Bez dygresji rozmowa nie jest rozmową,
a wygłaszaniem referatów.
Jeśli komuś to aż tak przeszkadza, że nie radzi sobie z tym problemem,
to nic prostszego, jak wrócić do starego, wypróbowanego sposobu
zdobywania wiedzy i przeprosić się z książkami i bibliotekami.
A tak na serio, to między tymi gadułkami udaje się przekazać i tak
bardzo wiele cennych rad.
Scalamy, dzielimy, przenosimy posty i tematy i robimy co się da dla
zachowania czytelności i będziemy to czynić nadal, apelując o umiar i
przestrzeganie regulaminu, ale zdajemy sobie sprawę, że moderowanie to
nie tylko bezduszne przestrzeganie regulaminów, lecz także budowanie
atmosfery i ogólnego charakteru forum. Wszystkim nam zależy na tym
byśmy czuli się tu jak w domu, wśród przyjaciół.
Mamy nadzieję, że to się udaje.

Ted_2

to opencaching
Forum to ma byc miejsce dyskusji - a dyskusja polega na tym ze sie
scieraja rozne opinie, rozne poglady.
Jesli jest jendomyslnosc - to nie ma dyskusji - bo nad czym.

Jesli ktos ma zanizone poczucie swojej wartosci(tak to oceniam, moze
sie myle) to chociaz tak usiluje pokazac innym jako jest wazmy, madry
i wszystko wiedzacy.
Jak w firmie - im glupszy dyrektor/kierownik tym wiekszy stara sie
wprowadzic rygor i zamordyzm - bo inaczej nie wyobraza sobie wladzy.
Madry chetnie podyskutuje z ludzmi, wyslucha ich problemow i
pomyslow, jest w stanie z nimi dyskutowac.

Żywcu

to opencaching
> Na szczescie OC PL i Stare Forum to jeszcze dwa osobne byty.
No dla mnie też!!!
I nie rozumiem marwaldora.

Powiem Wam, że bawiłem się świetnie nie mając pojęcia o istnieniu
forum - a świat forum jest tak mały, do keszowej, rzeczywistości...

W przeciwieństwie, do ostatnich emocji dostrzegam fajne zmiany w
serwisie i cieszę się, że ktoś to robi (choć czasem, te same osoby
ostrzegają i wtedy zapominacie, co jeszcze zrobiły).

marwaldor

to opencaching

> No dla mnie też!!!
> I nie rozumiem marwaldora.

One są tak osobnymi bytami jak toczygroszek i GC.

Argumentacja, że nie są, bo z założenia nie mają być, zupełnie do mnie
nie przemawia.

Resztę całkowicie wyjaśnił Spider.

A co do mojego ostrzeżenia, które w przypływie nerwowości wlepił mi
Saracen:

Ted wspomniał, że w/w Saracen, podobno nawet przeprosił za zamieszanie
jakie wprowadził. Szkoda tylko, że zapomniał o .zdjęciu' ostrzeżeń,
nim po angielsku się ulotnił.

Nic dumnego w nim (ostrzeżeniu) nie widzę - traktuję go jako rykoszet
zderzenia z ,facetem z siekierą' - tym bardziej, że dostałem go nie w
walce, a za rzekomy OT.

A ponieważ w temacie cofania ostreżeń zapadła grobowa cisza, z której
śmiało wynika że zainteresowani są totalnie zlewani - doszłem do
wniosku, że te parę groszy lepiej przeznaczyć na coś bardziej
poważnego: np spożycie flaszeczki z sąsiadem :)

Ide aaa bo już 3:30 :)

toczygroszek

to opencaching
On 13 Sty, 03:35, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:

> One są tak osobnymi bytami jak toczygroszek i GC.

Ech, byłoby fajnie mieć taki biznesik, ale niestety jestem tylko
szarym użytkownikiem i nie mam wpływu na ten serwis (ani tym bardziej
udziałów w dochodach).

I skończcie z tą hipokryzją, że forum a OC to 2 różne byty.

Co do pewnych opinii na temat OC tutaj wyrażanych, że się popsuło itd.
- na prawdę nie wiem czemu sie tu dziwić. OC będąc na początku wąską
grupa znajomych mogło sobie pozwolić na funkcjonowanie bez regulaminu,
bez funduszy, wolnoć Tomku - hulaj dusza i swoboda. No i tak może ta
zabawa funkcjonować, pod warunkiem, że będzie to cały czas ta wąska
grupa znajomych. Z politowaniem czytałem niejednokrotnie posty, że na
OC to ludzie są "inni", że są lepsi (w stosunku do tych "złych"
publikujących skrytki na GC), że nie trzeba żadnych regulaminów bo
przecież jest zdrowy rozsądek, który każdy użytkownik OC posiada (a
nie posiada go użytkownik GC) i wszystko będzie cacy. Tylko że jak sie
pojawiło znacznie więcej użytkowników, to w serwisie pojawiły się
problemy czy to z ludźmi czy finansowe. No ja nie wiem w czym to całe
rozczarowanie, to nie jest nic dziwnego. Często jestem sarkastyczny
(co mi wiele osób wytyka), a mój sarkazm wynika z tego, że na OC
pojawiają się wszystkie te problemy, które wytykano serwisowi GC.
Jakiż to był koronny argument, że tam jest reviewer, a na OC nie ma.
No i to zaowocowało różnymi cudami-niewidami a w końcu dokładnym
odpowiednikiem reviewera. To, co kiedyś było podstawą do krytyki,
nagle staje się OK jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dla
niektórych cokolwiek będzie usankcjonowane na OC będzie dobre, a
cokolwiek na GC to złe. Ja nawet tego nie ganię, to jest typowo ludzka
reakcja obrony czegoś, z czym człowiek czuje się emocjonalnie
związany. To trochę jak z wyznawcami jakiejś religii, albo sympatykami
partii politycznej - zawsze będą wybielać swoje potknięcia a uwypuklać
te u innych, nawet nie świadomie.

Cokolwiek nie zaoferuje nowa baza skrytek, nadal intencje są dla mnie
niezrozumiałe. Na dzień dzisiejszy mamy lokalna bazę, ze wsparciem
dużej rzeszy osób i środków, która jednak cały czas pozostaje lokalną
i boryka się z coraz to nowymi problemami. Dodatkowo mamy globalna
bazę, która jednakże sporo kuleje na gruncie polskim. Jednocześnie na
wielu płaszczyznach wchodzą one w konflikt. I moje pytanie brzmi - czy
nie można tego połączyć w jedną całość? Oczywiście pytanie jest
retoryczne, wiem, że odpowiedź będzie "nie" i mnóstwo mniej lub
bardziej sensownych powodów. Dlajednych będzie to zawsze "bo
Groundspeak zarabia" a dla drugich "nikt mi nie będzie mówił jak mam
sie bawić w geocaching". Szkoda, bo gdyby np te kilka lat temu zamiast
tworzyć odrębny serwis rozwinąć GC lokalnie, to byłoby juz grono
reviewerów (być może tych samych, co dziś pełnią tą funkcję w OC" a i
polska witryna byłaby bardziej funkcjonalna - np tak jak u Słowaków,
gdzie mają oni dostęp do większość elementów strony po słowacku. Nie
przekonuje mnie więc tworzenie kolejnych serwisów z powodów jak
mniemam ambicjonalnych. Jestem zwolennikiem (albo fanatykiem)
geocachingu bez politykowania.

KrystianT

to opencaching
On 11 Sty, 23:08, Bas <tomaszceglin...@gmail.com> wrote:
> [...]

> ktorzy dzialaja w podziemu. Na rozne sposoby ukrecaja sprawie leb- od

Czy ja naprawdę tak dużo mówiłem w tamtym wątku, że aż zwróciłeś na to
uwagę? Jakiś przykład ironii, drwiny lub oszczerstwa z mojej strony...
Tak, jestem na "podziemnym" forum bo dostałem w październiku
zaproszenie i skorzystałem z niego...
I naprawdę nie rozumiem problemu. Mi by do głowy nie przyszło próbować
się logować po informacji, że forum jest tylko dla zaproszonych, ale
ja chyba po prostu jaiś dziwny jestem (nawet Żywcu to zauważył przy
aferze z moimi ginącymi skrzynkami) i jestem za uczciwy? Mi nie
przyszło również do głowy, że można virtuale szukać googlem zamiast w
terenie - tego to się dowiedziałem dopiero na forum... i jeszcze
różnych innych rzeczy się dowiaduję, ale mimo wszystko nie tracę wiary
w ludzi.
A co do dyskusji w tym sławnym wątku z ostrzeżeniami, to była ostra,
ale moim zdaniem można było inaczej sprawę załatwić...
Krystian

Żywcu

to opencaching
Toczygroszku, od niepamiętnych czasów napisałeś coś, co mi się bardzo
podoba.
Chodzi mi o styl i szacunek do czytającego - cieszy mnie ta pozytywna
zmiana.
Pozdrawiam
Krzysiek

Ted_2

to opencaching
Piszac - osobne byty (o Starym Forum i OC PL) mialem na mysli ze
sytuacja na forum nie ma wplywu (jeszcze) na to co sie dzieje na OC
PL.
Mozna nadal bawic sie na OC PL nie czytajac forum i majac swiety
spokoj.
Nowy sposob oceniania - wg mnie - nie ma wiekszego znaczenia,
ocenianie nie jest obowiazkowe i z niskiej oceny skrzynki nie wynikaja
zadne konsekwencje.
Ograniczenia dla nowych uczestnikow sie zminily - ale nie
przesadzajmy, sprawdzenie trzech pierwszych zakladanych skrzynek nie
jest az tak uciazliwe jak ciagle czekanie na akceptacje skrzynek na
GC.

toczygroszek

to opencaching
Ależ nie ma problemu Krystianie z tworzeniem sobie własnych for, znów
jednak ciśnie mi się na usta sarkazm związany głoszeniem jakie to OC
jest otwarte i wszyscy są równi - bo jest dokładnie na odwrót :) I
proszę, nie opowiadajcie, że to osobna inicjatywa, bo zarządzają nią
czołowi działacze OC, a członków rekrutuje się na podstawie ich
działań w OC. No a że sprawa się rypła, to ktoś musiał odreagować no i
pokazać "siłę" :)

Żywcu

to opencaching
On 15 Sty, 10:33, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> Ależ nie ma problemu Krystianie z tworzeniem sobie własnych for, znów
> jednak ciśnie mi się na usta sarkazm związany głoszeniem jakie to OC
> jest otwarte i wszyscy są równi - bo jest dokładnie na odwrót :)
OC jest otwarte! - Ty możesz tam być, a to że nie każdemu Twoje
towarzystwo pasuje, to powstają miejsca gdzie Ciebie nie ma... .

toczygroszek

to opencaching
Żywcu, powiedz mi, czy Ty jesteś tak cyniczny, czy zwyczajnie
czepiając się o źdźbło trawy nie dostrzegasz belki u siebie? O
dłuższego czasu jesteś wobec mnie zwyczajnie chamski. Rozmawialiśmy
kiedyś prywatnie, zaufałem Ci a potem co? Opublikowałeś nasze rozmowy
jeszcze po chamsku pisząc "za obopólną zgodą". choć nigdy takiej nie
wyrażałem. I jeszcze za każdym razem oburzasz się, gdy to przypominam
- a co, nie było tak? Może prócz waleriany zażyj jeszcze lecytyny? W
jakim celu opublikowałeś naszą wielodniową korespondencję inym, niż
użycie zaufania jakim Cię obdarzyłem przeciwko mnie? Od tego momentu
konsekwentnie Cię ignorowałem, co zupełnie nie przeszkadzało Ci niemal
codziennie pisać "toczygroszek to", "toczygroszek tamto". Prześledź
swoje posty. Kto jak nie Ty ogłosił konkurs na obraźliwy obrazek
skierowany pod moim adresem? Nieustannie imputujesz mi to czy co
innego, ostatnio próbowałeś mi wmawiać "promocje nazizmu" - nie ważne,
cokolwiek, byle dowalić, byle na oślep, bez zastanowienia. Czego Ty
ode mnie oczekujesz po swoich prowokacjach i obraźliwym zachowaniu?
Wiele z tych Twoich wybryków zostało usuniętych przez moderatorów, nie
usuwa się czegoś, co jest w porządku. Gdyby to samo zrobił ktokolwiek
z nas, już dawno miałby bana, no ale przecież nie można karać
właściciela domeny, na której jest forum dla vipów - prawda?

Więc wybacz, ale Twoja opinia nie jest w tym wypadku dla mnie żadnym
komplementem. Po Twoich wybrykach tylko czekam kiedy wyjdzie na jaw
kolejna prowokacja. Miło, że przyjdziesz na "event", ale cały czas sie
zastanawiam "jakąż to prowokacje przygotował Żywcu?". Wiele wody
upłynie zanim zacznę inaczej odbierać Twoją postawę, o ile w ogóle
kiedykolwiek zacznę Cię inaczej postrzegać. Przykro mi Żywcu, ale
sumienne na to zapracowałeś.

Zażyj walerianę i przeczytaj to co napisałem na spokojnie. Nie wiem,
czy to co napisałem trafia do Ciebie. Pewnie nie i pewnie bardzo Ci
sie nie podoba. Prawdopodobnie zwyczajnie nie dostrzegasz tego, iż
często jesteś bardzo nieprzyjemny.

toczygroszek

to opencaching
Czyli nie jest w pełni otwarte, a selekcja jest na podstawie
osobistych preferencji z utajnionymi kryteriami. Niedawno ktoś
zarzucał, że Premium Member to "nierówność" na GC. Nie widziałem, żeby
ktoś zanegował to twierdzenie. Tylko że kryterium uzyskania tego konta
jest jawne, jest otwarte dla każdego, na jednakowych zasadach w
odróżnieniu od tego na OC, gdzie uczestnicy są dobierani wg tajnego
klucza.

Każdy kij ma 2 końce, a miecz z reguły jest obosieczny...

Żywcu

to opencaching
On 15 Sty, 11:16, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:
> [...]
> jeszcze po chamsku pisząc "za obopólną zgodą". choć nigdy takiej nie
> wyrażałem. I jeszcze za każdym razem oburzasz się, gdy to przypominam

Chcąc Ci odpowiedzieć, widzę że przychylnie potraktowano Twoją prośbę
o usunięcie tej korespondencji (a szkoda), wyraźnie z niej wynikało
Twoje przyzwolenie - no ale teraz masz ten argument... Ponadto uważam,
że korespondencja opublikowana, była moją prywatną korespondencją i
miałem takie prawo.

> Może prócz waleriany zażyj jeszcze lecytyny?

Czy to jest grzeczne..?

>W jakim celu opublikowałeś naszą wielodniową korespondencję inym, niż
> użycie zaufania jakim Cię obdarzyłem przeciwko mnie?

Została ona opublikowana jako dowód Twojej dwulicowości, w odpowiedzi
na Twoje zarzuty - czego resztki i wcześniejszą informację o chęci
publikacji znajdziesz tu: http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?t=4634

> Od tego momentu
> konsekwentnie Cię ignorowałem, co zupełnie nie przeszkadzało Ci niemal
> codziennie pisać "toczygroszek to", "toczygroszek tamto". Prześledź
> swoje posty.

Ano mam inne spostrzeżenie - odwrotne!

>Kto jak nie Ty ogłosił konkurs na obraźliwy obrazek
> skierowany pod moim adresem?

Konkurs, był na naklejkę i przyznaję był prowokacją, z której dumny
nie jestem.

> [...]
> cokolwiek, byle dowalić, byle na oślep, bez zastanowienia. Czego Ty
> ode mnie oczekujesz po swoich prowokacjach i obraźliwym zachowaniu?

Pierwotna wersja podpisu i kontekst jej powstania, był kontrowersyjny.
Później jednak zmieniłeś go, za co Ci podziękowałem:
http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?t=4910&postdays=0&postorder=asc&start=15

> [...]
> z nas, już dawno miałby bana, no ale przecież nie można karać
> właściciela domeny, na której jest forum dla vipów - prawda?

Nie jestem właścicielem tamtej domeny, moja jest www.geocaching.com.pl
i prowadzi do wiki

> [...]
> upłynie zanim zacznę inaczej odbierać Twoją postawę, o ile w ogóle
> kiedykolwiek zacznę Cię inaczej postrzegać. Przykro mi Żywcu, ale

Nie szykuję, żadnej prowokacji i mam nadzieję, że sprowokowanym nie
będę...
Mnie też jest przykro bywam dla Ciebie niemiły, krytyczny i
niegrzeczny - niestety na to zapracowałeś.

> [...]
> czy to co napisałem trafia do Ciebie. Pewnie nie i pewnie bardzo Ci
> sie nie podoba. Prawdopodobnie zwyczajnie nie dostrzegasz tego, iż

Dostrzegam.

Żywcu

to opencaching
O czym Ty piszesz?
Puściła Ci wyobraźnia, czy też nie zostałem "dobrany wg tajnego
klucza" do Premium Member na OC?
Ktoś coś wie?

marwaldor

to opencaching
Toczy - a kiedy ten event ?

Spider

to opencaching

marwaldor

to opencaching
Echh - korci mnie: spotkanie z Wami to rzecz bezcenna :)

toczygroszek

to opencaching
Oczywiście, masz prawo publikować prywatną korespondencję, oraz robić
z nią co chcesz. Np wykorzystać ją przeciwko komuś. Wierz mi, wiele
mam w swoich mailach różnego rodzaju korespondencji, w których ludzie
jadą po radzie OC czy po Tobie równo, nawet od takich osób, których
byś nie podejrzewał. Ale uważam, że nie po to ktoś pisze do mnie
prywatnie, aby to upubliczniać. Ale jak widzę, Ty masz inne zdanie i
to jest powodem, dla którego nigdy więcej rozmowy prywatnej z Toba
przeprowadzał nie będę. Jeśli uważałeś, że w czymś Cię pomówiłem na
forum, trzeba było zwrócić się do administracji o reakcję. A
napisałem, że nigdy więcej Ci nie pomogę, gdyż zakpiłeś sobie ze mnie
gdy zaoferowałem Ci pomoc. Zwróciłeś się do mnie z prośba o pomoc w
przetłumaczenie skrytki, na co ja życzliwie się zgodziłem, poprosiłem
kolegów o pomoc, skontaktowałem się z Niemką bo chciałeś mieć na
niemiecki przetłumaczone po czym nagle piszesz mi, że jednak nie
chcesz, że nie podasz powodu, ani nawet nie powiedziałeś głupiego
przepraszam za zawracanie głowy. I nawet jeśli uważałeś, że oceniłem
Cię nie słusznie i juz koniecznie chciałeś mi udwodnić "kłamstwo", to
mogłeś poprzestać na fragmentach tego dotyczących. Zacytowałeś jednak
całość, która w 99% nie miała nic wspólnego z rzeczoną sprawą i
wątpię, by ktokolwiek w ogóle analizował te wypociny pod kątem czy
oceniłem Cie słusznie czy niesłusznie. Ja się poczułem wystawiony do
wiatru, bo najpierw zawracam dziewczynie głowę, żeby przetłumaczyła, a
potem świecę oczami, że jednak się kolega rozmyślił.

A tym bardziej żadnego przyzwolenia na publikację nie było, więc taki
wstęp do tego co zrobiłeś było już grubym przegięciem.

Podpis dałem dokładnie taki: "Hitler doszedł do władzy w wyniku
demokratycznych wyborów". Niestety, ale taki jest historyczny fakt,
oczywiście, później zostały wykorzystane kolejne instrumenty aby ta
władza stała się absolutną, niemniej demokratyczne wybory to
umożliwiły. Jedyne co w tym prowokacyjnego, to prowokowanie do
refleksji, czy aby zasłanianie się demokracją jako recepta na
wszystkie problemy nie prowadzi na manowce. W Polsce co raz to nowe
oszołomy zasiadają w polityce albo aferzyści, a wszyscy oni sa wybrani
przez lud, na ogół wygrywaja Ci, kórzy najbardziej populistyczne hasła
rzucają.
Natomiast Ty mi inputowałeś promowanie zbrodniczych ideologii - no
ręce opadają. Musiałem dodac na końcu zupełnie oczywisty i zupełnie
zbędny, nie mający nic wspólnego z kontekstem pierwszej części zdania,
bo zaraz by ktoś przy pierwszej sposobności banem rzucił, już się
sp2ong zaczął nakręcać. Więc taka to demokracja :)

Przyznaję, że pogubiłem sie w tych domenach, nie wiem już kto jaką
posiada, przepraszam, jeśłi tu jakieś informacje nieprawdziwe
rozpowszechniam.

Mam nadzieję, że za 2 tygodnie będziemy mogli sobie porozmawiać na
żywo w milszym tonie. Mam nadzieję, że bez dyktafonu :) Jeśli Twoje
intencje są szczere, to cieszę się, że przybędziesz.

> Później jednak zmieniłeś go, za co Ci podziękowałem:http://forum.opencaching.pl/viewtopic.php?t=4910&postdays=0&postorder...

toczygroszek

to opencaching
No przyjedź, a jak nie to następny w Tarnowie - co Ty na to? :)

marwaldor

to opencaching
No byłoby lepiej:

Teraz w Krakowie: dojazd pociągiem + czekanie na dworcu : ok 4h (auto
odpada- bo zajmie więcej czasu i zero trunków) siedzenie z Wami ok:
2-3 h...

Nie da rady - za dużo domowych obowiązków (15 miesięczny malec:) )

Choć ,żal d... ściska' :)

Żywcu

to opencaching
Nie chcę dalej ciągnąć tego OT ale do jednej sprawy muszę się
ustosunkować. O reszcie możemy w realu pogadać.
Otóż napisałeś:

" Natomiast Ty mi inputowałeś promowanie zbrodniczych ideologii"
Gruba przesada! i chyba "imputowanie"?
Napisałem tylko tyle:
"Ten podpis jest niesmaczny :(
Proszę moderatorów lub administratora o reakcję."

W odpowiedzi na Twój oryginalny podpis:
"Hitler doszedł do władzy w wyniku demokratycznych wyborów..." -
zwracam szczególną uwagę na te trzy kropki, na koniec - znak
niedopowiedzenia i zestawienie podpisu z nickami dwóch członków RR.
Tylko tyle. O żadnym imputowaniu zbrodniczych ideologii pisać nie
powinieneś.
Przemyśl to.

Pozdrawiam
Krzysiek

toczygroszek

to opencaching
Z jakimi nickami???
Żadnych nicków nie zamieszczałem.

toczygroszek

to opencaching
E, jakie czekanie, przyjeżdżasz na dworzec i wsiadasz, na miejscu 15
minut spacerkiem do knajpy. Sam jeszcze nie wiem czym będę jechał, ale
może autem, wtedy mogę podrzucić. Poza tym chyba nie karmisz piersią
tego malucha, co? :) Poproś żonkę o wychodne.

marwaldor

to opencaching
Nie, nie wyrobię :)
Chociaż czekam na relacje
A w przyszłym roku - kto wie - może będzie więcej czasu na wyjazd ?

Żywcu

to opencaching
Printscreena zamieściłeś w poście poprzedzającym moją uwagę, w tym
samym wątku.

toczygroszek

to opencaching
jakiego znowu printscreena????????????????????????
Obawiam się, iż coś nadinterpretujesz, zupełnie niepotrzebnie. Podpis
jest automatycznie dodawany do wszystkich postów i nie można go łączyć
z żadnym konkretnym. To po lub przed którym postem się pojawi jest
dziełem czystego przypadku, nawet sam nie pamiętam który post pisałem
przed czy po zmianie podpisu. Do głowy mi nawet nie przyszło, że ktoś
może to w ten sposób kojarzyć, stąd moje zdziwienie. Ale przy okazji
pewna inna rzecz się wyjaśniła, która była dla mnie do tej pory
zagadką :)

Ale skoro już mówimy o podpisać i aby uniknąć niepotrzebnych
nieporozumień chciałbym Cię prosić o wyjaśnienie swojego podpisu.
Chodzi mi o jego pierwszą część, kogo mianowicie nazywasz
"paranoikami". Ja to odczytuje, iż jest to aluzja do osób, które
twierdzą, iż OC odeszło od geocachingu sensu stricto i na taką nazwę w
pełni nie zasługuje. Czy mam rację?

KrystianT

to opencaching
On 15 Sty, 10:33, toczygroszek <toczygros...@gmail.com> wrote:

Widzę, że wiesz więcej niż ja, ale w końcu jestem tylko trochę ponad
rok keszerem. Ciekaw jestem bardzo jakie to moje działąnia w czasie
tego roku spowodowały, że "zasłużyłem" na zaproszenie... Ja wiem tylko
kto jest tam administaratorem i mogę zobaczyć kto kiedy się zapisał.
Co do czołowych działaczy OC - czy to równoznaczne z RR, czy liczy się
staż lub ilość znalezionych/ukrytych skrzynek?
Co do open to jedną z pierwszych rzeczy, których się dowiedziałem
czytając wątki na forum OC był fakt, że "open" nie pochodzi od
otwartości serwisu (też tak początkowo mylnie myślałem) ale od typu
kodu na którym pracuje serwer.

KrystianT

to opencaching
Chciałem jeszcze dodać: Tak, wiem, że to co pisałem zalatuje ironią. :)

Żywcu

to opencaching
Wiem, jak edytuje się podpis i wiem jak działa ten mechanizm. W
przeciwieństwie do Ciebie wiem też kiedy go zmieniłeś (byłem świadkiem
tej zmiany, czytając Twoje posty...). I przyzwyczaiłem się, że bronisz
swoich racji poprzez atak lub rozmydlanie wątków (może PO, kiedyś Cię
na przewodniczącego komisji śledczej weźmie...)

A co do mego podpisu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_urojeniowe
Tak diagnozuję osoby, uporczywie twierdzące iż nie jestem geocacherem.
Śmiem twierdzić, że nawet Dave Ulmer tak nie myśli.

toczygroszek

to opencaching
Ależ oczywiście Krystianie, ja wiem co oznacza słowo "open" w nazwie
tego serwisu. Niezależnie jednak od tego, twórcy serwisu reklamują go
jako wolnego od ograniczeń, traktującego wszystkich równo, oczywiście
jak zwykle "w odróżnieniu od...". Ponieważ jednak osoby wcześniej
krzyczące o tej jakże wyraźnej różnicy nagle zamilkły, ośmielam się
zauważać, że te "koronne argumenty" nagle straciły rację bytu.

toczygroszek

to opencaching
Żywcu, na prawdę nie wiem jak mam udowodnić, że nie jestem wielbłądem.
Wyjaśniłem Ci dokładnie i łopatologicznie co oznacza mój podpis, Ty
jednak po raz kolejny, uporczywie wmawiasz mi złą wolę. Niestety, temu
już zaradzić w żaden sposób nie jestem w stanie i właśnie to mam Ci do
zarzucenia.

Co zaś do mojego pytania - czy możesz konkretnie wskazać kto i kiedy
twierdził, że nie jesteś geocacherem? Nie zarejestrowałem takiego
posta, ale nie wszystkie jestem w stanie przeczytać, więc może mi coś
umknęło.

marwaldor

to opencaching
hmm nie żebym się wcinał: ale Wy na tym spotkaniu chyba weźmiecie się
za łby :)

a ja kładę lagę na wszelakie spory i idę jutro toczemu pogrzebać w
skrzynkach (jak oczywiście czas pozwoli)

a Wam życzę spokoju - tym bardziej, że lubię Was obu:)

:):)

toczygroszek

to opencaching

On 16 Sty, 14:12, marwaldor <marwal...@gmail.com> wrote:
> hmm nie żebym się wcinał: ale Wy na tym spotkaniu chyba weźmiecie się
> za łby :)

Raczej za kufle :)