הצעה לעיצוב מחדש של הטבלה

benny daon

to open-municipality
שלומות,

שמרתי צילום מסך של הטבלה הראשית של תל אביב והתחלתי לסמן דברים שצריך לתקן.  הדבר האחרון שסימנתי - שתי קופסאות כחולות ושתיים ירוקות, בא לסמן חזרה בשורות.  הדבר הבא שהתחלתי לסמן היתה העמודה הקטנה באפור - הייתי בטוח שכל העמודות שם הם הכנסות וגילתי שיש גם הוצאות.

נראה לי שאפשר לשפר את בחירת העמודות כדי שגם איטיים כמונו יבינו בקלות.  כרגע יש לנו:

  • סידורי
  • שם
  • סוג - הכנסה/הוצאה
  • תכנון
  • ביצוע - רק אפסים

ונראה לי שיותר נכון יהיה:

  • סידורי
  • שם
  • הוצאות
  • הכנסות

נדאג ל"ביצוע" כשנשיג את הנתונים, בינתיים נשים אותו בקרח.

שבת שלום,

בני

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb
openmuni.png

Paul Walsh

to open-mun...@googlegroups.com
Hi Benny,

We don’t use this group for the development  of Open Muni Budgets, and I’m not even sure Yehonatan is on here at all.

I’m adding your suggestions to Github.

<openmuni.png>