אז איפה, איפה, איפה הצעת החוק?

benny daon

to open-k...@googlegroups.com
שלומות,

בעקבות מפגש טראומטי עם משטרת ישראל אמש החלטתי לקחת על עצמי לקדם את ההצעה לסדר - הצעת חקיקה: כל פעילות משטרתית תתועד בהקלטת וידאו. ועל הדרך ללמוד ולשפר כ"פ.

בשיטוטי ברשת גיליתי שבכנסת הקודמת עלתה הצעת חוק בנושא אבל לא מצאתי אותה כנסת פתוחה (התייאשתי אחרי כעשרה חיפושים).  ייתכן שאני מפספס משהו, ולכן אני מבקש את עזרתכם במציאת ההצעה וגם בהסבר איפה טעיתי.  הנה הפוסט על הצעת החוק.

תודה,

בני

נב - אתם מוזמנים להצטרף לפעילות, פשוט עקבו אחרי ההצעה לסדר ותקבלו את העידכונים למייל

--

"כְּרֹעֶה, עֶדְרוֹ יִרְעֶה, בִּזְרֹעוֹ יְקַבֵּץ טְלָאִים, וּבְחֵיקוֹ יִשָּׂא; עָלוֹת, יְנַהֵל." (ישעיהו הנביא).

http://yeda.us/daonb

Shai Berger

to open-k...@googlegroups.com
On Monday 01 September 2014 12:23:33 benny daon wrote:
> [...]

> כנסת פתוחה (התייאשתי אחרי כעשרה חיפושים). ייתכן שאני מפספס משהו, ולכן אני
> מבקש את עזרתכם במציאת ההצעה וגם בהסבר איפה טעיתי.

נראה כאילו, בעקבות התנגדותו של השר, נשארה הצעת החוק בגדר הצהרת חוק.

כלומר, היא הונחה על שולחנו של אהרונוביץ׳, אבל עד כמה שיכולתי לראות, לא על
שולחן הכנסת.

שי.