יכול להיות שהמערכת בכנסת פתוחה/באתר הכנסת לא מתעדכנת?

טנק14

to open-k...@googlegroups.com

בין הדברים שלא התעדכנו כבר די הרבה זמן:

  1. מליאה:
  • הקטגוריה אין ישיבות מהן טרם סוכם פרוטוקול, לא מעודכנת (הישיבה מהיום, שהסתיימה ב20:00, הייתה אמורה להיות שם, וכך גם ישיבות אחרות שעוד לא מופיעות, למיטב ידיעתי)
  • הקטגוריה ישיבות קרובות אינה מעודכנת, למרות שיש ישיבה מחר בארבע
  • הטקסט אינו מופיע, אלא רק קישור לקובץ הרפוטוקול הרשמי.
  • מליאות חסרות-החל מה24.6, וגם באמצע (למשל, המליאה של ה3.6 שעבדתי עליה לא נמצאת)
  • נוכחות הח"כים במליאה לא מופיעה בחלק מהישיבות, ונכון להיום יש מענה חלקי מאוד
      2.חקיקה:
  • חסרים חוקים. החוק האחרון עודכן עוד לפני ה1.7, למרות שכבר נערכו הצבעות (ואולי זה שורש הבעיה, כי גם ההצבעות עוד אינן מעודכנות באתר)
  • הצבעות: ההצבעה האחרונה מה24.6, ולכן לא ניתן לעדכן חוקים.
סליחה אם אני מתפרץ ככה, אבל יש לי די הרבה נתונים שאין לי לאן להכניס :(

מקווה שתוכלו לטפל בבעיה.

image3.jpg
image1.jpg
image2.jpg

Antin

to open-k...@googlegroups.com
תבדוק אם אתה מוצא את הנתונים באתר הכנסת, אם כן זו בעיה שלנו, אחרת זו בעיה של הזמן הרב שלוקח לכנסת לפרסם את המידע

אלון

benny daon

to open-k...@googlegroups.com

תבדוק בעצמך או שתשאיר לאחרים לטפל.  עם גישה כזו,  אף אחד לא ידווח כלום.

בני

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'Open-Knesset Project - פרויקט כנסת פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל open-knesset...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

טנק14

to open-k...@googlegroups.com
בדקתי. מבחינת המליאה: הדיונים האחרונים מופיעים בקצב מסחרר של פחות מיום לאחר שנאמרו הדברים, גם בישיבות ארוכות מאוד.
הצבעות: יש המון הצבעות-יותר מ10-20 שעוד לא עברו מה1.7.
חקיקה: גם כן-כמות רבה של הצעות חוק הונחו לדיון מוקדם.
אחת הסיבות שפניתי אליכם היא שהמערכת של הכנסת עודכנה, המון הצ"ח הוגשו לדיון מוקדם והדיונים מתקיימים בקצב מרתוני (ומאוזן לשם שינוי-ביום שני אין ישיבה עד 11 בלילה) אבל כנסת פתוחה לא עושכנה.

בתאריך יום שלישי, 15 ביולי 2014 01:31:05 UTC+3, מאת טנק14:

Ori Hoch

to open-k...@googlegroups.com
אכן יש בעיה, לפי דעתי בכנסת שינו את הקוד באתר שלהם
כשאחזור אטפל בזה
(תשאלו את ביבי מתי אני חוזר)

Ori Hoch

to open-k...@googlegroups.com
אני התייחסתי למליאה.

בקשר לחקיקה אני לא יודע, לפי דעתי יש באגים פתוחים בגיטהאב גם בקשר לזה.

ofri raviv

to open-k...@googlegroups.com
תודה על הדיווח עידן. תיקנתי. הרצתי מחדש את תהליך עדכון הנתונים מאתר הכנסת. בגלל הפער בנתונים יקח לו יותר זמן מהרגיל לרוץ. אני מניח שיסיים בעוד כשעה.

אני התייחסתי למליאה.

בקשר לחקיקה אני לא יודע, לפי דעתי יש באגים פתוחים בגיטהאב גם בקשר לזה.

‏קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Open-Knesset Project - פרויקט כנסת פתוחה' בקבוצות Google.

כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל open-knesset...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

טנק14

to open-k...@googlegroups.com
קודם כל, תודה. 90% מהאתר חזר לעבוד-החקיקה וההצבעות עודכנו, אבל משום מה המליאה עדיין לא עודכנה (הישיבה האחרונה שמופיעה היא מה26.6-לפני כחודש).
אני מקווה שתוכלו לטפל בזה.

בתאריך יום שני, 21 ביולי 2014 19:11:34 UTC+3, מאת עפרי רביב: