הפייסבוק של כנסת פתוחה

Mor Rubinstein

to open-k...@googlegroups.com
היי לכולם,

בתפקידי הלא רשמי אני מעדכנת מתי שאני יכולה את הדף של כנסת פתוחה (בעזרתו האדיבה של בני). בימים האחרונים שמתי לב שכותבים לנו אנשים במחשבה שאנחנו הדף הרשמי של הכנסת...
פרסמתי היום פוסט עם הפרטים הנכונים של הכנסת כדי שיכירו וידעו כל באי פייסבוקנו.
הפוסט לא נועד לחסום מגיבים, עד היום מחקתי רק הודעת נאצה אחת מהקיר של הסדנא, אני אמשיך לא למחוק אלא אם כן מדובר באלימות מילולית ממש.
יש למישהו השגות? האם צריך לפרסם עוד דברים בדף בימים אלו? אם כן - מה?

תודה,
מור

Dubi Moran

to open-k...@googlegroups.com
כדאי אולי להוסיף את זה לאודות (about) של הדף, שיהיה תמיד זמין, לא?

בתאריך 9 ביולי 2014 בשעה 18:08, מאת Mor Rubinstein <morch...@gmail.com>:

‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'Open-Knesset Project - פרויקט כנסת פתוחה' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה דוא"ל, שלח דוא"ל אל open-knesset...@googlegroups.com.
לאפשרויות נוספות, בקר ב-https://groups.google.com/d/optout.

benny daon

to open-k...@googlegroups.com

רגע, רגע, רגע.

למה להפנות את הציבור למקום בו הוא יקבל שירות, אפעס, לא משהו?
אולי נפתח ממשק שיאפשר לציבור להעלות דברים בפני הכנסת ונשלח את הפעילים לשם? זה יכול להיות מעניין לתחזק רשימה מסודרת לפי פופולאריות של בקשות הציבור מהכנסת.
רוב הקוד כבר קיים בשו"ת המקומי ואני מאמין שתוך שבועיים אני יכול להביא פיתרון (התפנה לי יום עבודה בשבוע :-).
בואו ניתן לפעילים ממשק ולא נשלח אותם סביב...

בני

Mor Rubinstein

to open-k...@googlegroups.com
כמה תשובות לזה -
א. כי גם אצלנו היוזר מקבל כרגע שירות לא משהו. אני קיבלתי שירות די מהיר מהכנסת בפעם האחרונה שכתבתי להם הודעה בפייסבוק שהאתר שלהם נפל
ב. כי זו הטעייה, ואנחנו צריכים להפנות למקום הנכון.
ג. כי זה לא רק בקשות ציבור. המון פעמים אלו סתם הודעות של - "מוות לטרוריסטים, מספיק לחמאס".

חוץ מזה, אתה מדבר על ממשק מתוך הפייסבוק או מתוך כנסת פתוחה? כי רוב המשתמשים האלו נראים שמגיעים מן הפייסבוק עצמו. נסה וחפש מדפדפן נקי, כנסת פתוחה קופצת לפני כנסת ישראל. :-\

מעין אלכסנדר

to open-k...@googlegroups.com
+1
צריך שיהיה ברור שאנחנו לא הכנסת ולהפנות אנשים לדף הרשמי של הכנסת
אולי לפרט ב"אודות" באילו נושאים אפשר לפנות אלינו ונשמח לענות: שימוש בכנסת פתוחה, שאלות, איך אפשר להצטרף וכיו"ב