עד מתי באגים בתצוגת האג׳נדות? עד מתי?

Mushon

to open-k...@googlegroups.com
זה ככה כבר יותר משנה ואנחנו יודעים על זה כבר יותר משנה, אז מתי מישהו מתכוון להרים את הכפפה ולתקן את זה. קצת מביך, לא?

--
Mushon Zer-Aviv

Antin

to open-k...@googlegroups.com
הנה הבאג שפתחתי בנושא:

תודה,
אלון

Amir More

to open-k...@googlegroups.com
היי

הבעיה שמושון מציין שונה אבל קשורה לבאג שפתחת.
כדי לפתור את הבאג שמושון מדבר עליו צריך לעשות את הדברים הבאים:
1. להעביר את מקור הנתונים לapi החדש - זה שעובד מעל נתוני אג'נדה של הכנסת הנוכחית בלבד (זה פחות או יותר הבאג שאתה פתחת)
2. לשנות את נתוני האג'נדות כך שנוכל לחשב נתונים עבור התצוגה הזאת בהתאם לאפיון של מושון והסיכום עם עפרי
3. לשנות את הקוד שמצייר את התצוגה

בלי קשר למשימות, צריך לסיים גם מיגרציה שמוסיפה את מפתח המפלגה לטבלת הvoteaction. כרגע יש בה באג.

וחוץ מזה, צריך להוסיף לapi אג'נדות מפלגות עם טווחים

בקצב הזה אני מעריך שזה ייקח בין 4-6 מפגשים פיתוח בשני, שזה יוצא בערך חודשיים ברוטו בהתחשב שאני לא יכול להגיע כל שבוע.

אני מאוד אשמח לקבל עזרה ממי שמוכן להיכנס לקוד וללכלך את הידיים. שיבחר איזה משימה שהוא רוצה.

אמיר

בתאריך יום חמישי, 12 ביוני 2014 09:17:22 UTC+3, מאת Antin: