ΠΩΣ ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑ ΜΕΊΩΣΗ Ή ΑΥΞΗΣΗ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΤΑΓΚΑΛΟΣ

to ones...@googlegroups.com

ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΑΠ.

ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ 216 ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΣΑ  ΑΥΞΗΣΗ/ΜΕΙΩΣΗ

. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΑ ΠΟΣΑ.

ΕΒΑΛΑ ΔΗΛ  ΒΑΣΙΚΟΣ 1906  Υ/Α  -89 ΚΑΘΑΡΟΣ ΒΑΣΙΚΟ 1817.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

did...@gmail.com

to ones...@googlegroups.com
Η υπερβάλλουσα δεν μπορεί να είναι αρνητική. Μπορεί να μην έχεις καταλάβει τι ακριβώς είναι η υπερβάλλουσα:
Είναι το ποσό που παίρνει ο υπάλληλος έτσι ώστε μετά την κατάταξη στο νέο μισθολόγιο και μαζί με την υπερβάλλουσα οι αποδοχές του είναι ακριβώς 25% λιγότερες σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2011.
WebRep
Συνολική αξιολόγηση