روایت داریم که ....

omid ghotbi

to one-happy-day, Saleminik, ghazalhayebashokooh, bahador

روایت داریم که:

>ضریح خالی در ثریا هم که باشد، سفینه هایی از سرزمین پارس بدانجا رفته و داخلش پول می‌ریزند
>
>گوشی شده قیمت لپ تاپ، لپ تاپ شده قیمت ماشین، ماشین شده قیمت خونه، خونه شده قیمت مرگ، عوضش مرگ ارزونه
>
>اگه اميركبير الآن كاره اى بود، روزنامه اى به نام "فجايع الاتفاقيه" تأسيس ميكرد
>
>موفق ترین تلفیق سنت و
 مدرنیته در ایران " توالت فرنگی شیلنگ دار " بوده

>انقدر حقمون رو خوردن که وقتی میگیریمش فکر میکنیم هدیه‌ست
>
> فلسطینیها رو بیارن تو همین قم کشور مستقل فلسطین را تشکیل بدن هزینه اش برای منافع ملی ایران کمتر از این وضعه

لذتي كه در خواب اول صبح هست در انتقام نيست

طوری نذری نگیرید که مردم فکر کنن بار چندمتان است.(امام راحل در جمع نذری خوران )

چرا جمهوری اسلامی از امام حسین یاد نمی‌گیره که یه شب برق رو قطع کنه، مرز‌ها رو باز کنه، بگه هرکی می‌خواد بره بره؟

  یه حدیث داریم که میگه:ای کسانی که همش میرید سراغِ یخچال....هر از چندگاهی هم درِ فریزر رو هم باز کنید , شاید بستنی‌ای آنجا خفته باشد

تو جهنم همش میگی: یادش بخیر ...ایران هم این شکلی بود

یواش
 یواش داریم از شرایط بخور و نمیر به شرایط نخور و بمیر تغییر وضعیت
می‌دیم!...باشد که رستگار شویم

مسلمان نیست کسی که روی وایرلس اینترنتش
پسورد میزاره در حالی که همسایه اش بدون اینترنت سر روی بالش میگذارد

 به
علت گران شدن تاید مراجع تقلید طی نشستی اعلام کردند:. از این به بعد
نظافت و پاکیزگی تنها یک پنجم ایمان است

بنظرم کشورو یه مدت تعطیل کنیم
آبا از آسیاب بیوفته خوب دیگه بحمدلله مردم سوریه دارن تموم میشن و بحران
داره برطرف میشه!

> [...]
>
>به قرآن داستان زندگی ما رو بنویسن 1400 سال دیگه 3 ماه برامون زنجیر میزنن
>

>یکی از بچه ها به پیج پیام داده   نوشته: التماس "دلار" داریم
>حاج‌آقا:... محتاجیم به "دلار"!
>
>با این اوضاع عمرا اگر بتوانید بخورید و بیاشامید چه برسد به اینکه بخواهید اسراف هم بکنید!
>
>روایت است که مریدان، شیخ را پرسیدندی: بهای دلار چند؟ حکیم در پاسخ پرسیدندی: الان؟ یا الان؟!!
>مریدان جملگی ازین پاسخ شیخ نعره ها زدندی و خشتکها بدریدندی و سر به بیابان گذاشتندی
>

>به نظرم الان که دلار تو اوجه باید خداحافظی کنه
>
>روایت داریم اگر به یکدیگر احترام بگذارید؛یکدیگر هم به شما احترام میگذارد

 کنید در مسائلی که به خودتون مربوطه دخالت نکنید دیگران زحمتشو میکشن

>این واقعا بیعدالتی هستش که مردم فلسطین و لبنان حق شرکت تو انتخابات ایران رو ندارند.
>
>خدایا هر بلایی رو از کشورهای مسلمان جهان دور کن... چون اگه اتفاقی واسه اونا بیفته، ما باید پولشو بدیم!
>
>یادمه که از بچگی هر وقت اخبار صدا و سیما رو می دیدم مقام معظم رهبری داشتن خاطر نشان می کردن.
>

>از برادران یوسف پرسیدن وقتی یوسف را در چاه انداختین چه گفت؟ _گفت: شلپ
>
>ازفوايد تعطيلي مملكت ميتونم به اين نكته اشاره كنم كه دلار گرون
 نميشه،,,, كلن وقتي تعطيله و كسي كار نميكنه و ادارات تعطيله مملكت كمتر
ضربه ميبينه

>و اما حدیثی داریم که میگه : اي كسانى كه ايمان آورده ايد! سر جدتون ، جان مادرتون، كارى به كار كسانى كه ايمان نياورده اند نداشته باشيد
>
>یه ذکر مصیبت میگم و صحنه رو ترک میکنم : " دلار "
>
>تنها راه کاهش قیمت دلار اینه که محمود رئیس جمهور آمریکا بشه
>
>حدیث داریم اگه فیسبوک تعطیل بشه 4 عضو بدن تشکر میکنن! چشم، كمر، باسن، مثانه
>
>ما رو از اینترنت ملی نترسون! ما بچه ی کانکشن 2 کیلو بایتیم، با همین سرعتا فیلتر شکوندیم،عاشق
 شدیم، فیلم چند گیگ دانلود کردیم ....بزن کنار داداش!!