Fwd: Fw: Fwd: Fw: Fwd: Fw: PLZ PLZ PLZ DO IT

omid ghotbi

to one-happy-day

----

-

---

لطفا این ایمیل را برای هرکه میشناسید بفرستیددر ازای هر نفر که این ایمیل را دریافت کند 5 سنت برای درمان این کودک پرداخت میکند AOL

سلام به همه عزیزان
اسم من کریستا ماری است و کودکی دارم که تازه به دنیا آمده و اسمش ناتالی است.
او برام به اندازه دنیا باارزشه ، ولی اخیرا دکترا تشخیص دادن که او "سرطان مغز"  داره.
متاسفانه من و همسرم توان مالی پرداخت هزینه درمانش رو نداریم.
اما من و همسرم با AOL مذاکره کردیم و اونها موافقت کردن که به ازای هر نفر که این ایمیل رو دریافت کنه 5 سنت بپردازن
لطفا این ایمیل رو به هر چند نفر که میشناسین بفرستین و به ناتالی کوچولو و من کمک کنید.
متشکرم
با احترام
کریستا ماری

این یک ایمیل شوخی نیست، این ایمیل نجات یک زندگی تازه است. لطفا این ایمیل رو جدی بگیرید. متشکرم

Helping hands is better than praying lips..............

image002.jpg
image001.jpg