[Onder Het Noorderlicht] sneeuwscooter

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 19, 2010, 10:33:09 AM1/19/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Lieve vrienden/ beste volgers,

Vandaag op de sneeuwscooter door het prachtige Finse land.
Voor iedereen stond er apart een scooter klaar.
Superwarme overall aan en gassen maar. Vooraf indeling in groepen.
Na een niet al te lange aarzeling toch maar in de snelle groep plaatsgenomen,
onze rijstijl kennende..........
Wat volgde kan ik iedereen aanraden. Ongelooflijk wat een power en snelheid.
Met 120/130 km per uur over een bevroren meer is echt hard.
Met 80 km per uur door het bos is ronduit waanzinnig.
Zonder ongelukken na 4 uurtjes weer afgestapt. Bart heeft wat last van lokale stijfheid.

Nu zitten we aan de hardhouten tafel van ons prachtige appartement te analyseren waar
het in de afgelopen etappes niet helemaal goed is gegaan. Natuurlijk doen we mee voor
ons plezier en de uitslag interesseert ons helemaal niets (?), maar een paar plaatsjes stijgen
zou helemaal mooi zijn.
Nieuw strijdplan ontwikkeld. Morgen verwachten we naar het uiterste noorden geleid te worden en
kunnen jullie zien of we het juiste idee uitgebroed hebben.

Warme groeten vanuit een ijzig Finland Bart&Eric

--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/19/2010 07:33:00 AM

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages