[Onder Het Noorderlicht] 1/25/2010 08:58:00 AM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 25, 2010, 12:03:33 PM1/25/10
to onderhetno...@googlegroups.com

Handig voor de tijdrit van morgen: geen nummerherkenning voor de vele flitspalen !!!

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/25/2010 08:58:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages