[Onder Het Noorderlicht] 1/17/2010 07:19:00 AM

0 views
Skip to first unread message

Sytse

unread,
Jan 17, 2010, 10:21:42 AM1/17/10
to onderhetno...@googlegroups.com
Bremen is in zicht, het weer is miezerig en de stemming opperbest.
Team De Opgang/Mappa Mondo

Verzonden vanaf mijn Windows Mobile®-telefoon.


--
Geplaatst door Sytse op Onder Het Noorderlicht op 1/17/2010 07:19:00 AM
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages